Olen tässä miettinyt kummalla olisi helpompi ja järkevämpi kasata turbokone.
itseltä löytyisi v6 sierran jetronikin "määräjakaja" + kotelo, suuttimet ja siirtopumppu eli tarvitsisi vielä korkeapainepumpun ja järjestelmäpainesäätimen esim suapista
ja löytyisi myös weber dgav kaasutin melkein valmis painekotelo ja ooppelin bensapumppu "luultavasti vähän yli 1bar:in" ja siihen tarvii viela paineen säätimen vai???. pieni ihin ahdin on jo ja välijäähdytin on tulossa. ja autona toimii vw jetta cl vm. 86 1.8 kaasutinmylly. kertoilkaapas mielipiteenne.
jetronik vai weeberi. jettaan turbo..
Valvoja: ffp jäsenet
jos se on K-jetronic 6-putkinen niin käyttäisin itse sitä. 2 ylimääräistä putkea tukkoon tai sitten lisäsuuttimiksi.
Sille seuraksi boschin tms. iso painepumppu ja b-paineensäädin(FSE ja malpassia en voi suositella huonojen käyttökokemuksien vuoksi.)
Kannattaa lukaista teksteistä nuo turbotus kohdat lävitse niin pääsee asiaan enemmän sisälle.
jos budjettia vara korottaa niin ennemmin sähköinen moottorinohjaus, tuon k-jetin kanssa seoksien kohdalleen saaminen on niin ja näin. yleensä toimii paineilla mainiosti mutta alapää on paksulla ja reilusti
Kaasarin IMO unohtaisin.
Sille seuraksi boschin tms. iso painepumppu ja b-paineensäädin(FSE ja malpassia en voi suositella huonojen käyttökokemuksien vuoksi.)
Kannattaa lukaista teksteistä nuo turbotus kohdat lävitse niin pääsee asiaan enemmän sisälle.
jos budjettia vara korottaa niin ennemmin sähköinen moottorinohjaus, tuon k-jetin kanssa seoksien kohdalleen saaminen on niin ja näin. yleensä toimii paineilla mainiosti mutta alapää on paksulla ja reilusti
Kaasarin IMO unohtaisin.
joo.. 6 putkinen on. ajattelin kokeilla kaasuttimella kun mulla oon myös toinen projekti (volvo244) kesken jossa on turbosaabin jetronik. ilman turboa vielä mutta tulossa on kun saa muuten kuosiin ja katsastettua aluksi ilman ahdinta.Ajattelin että olisi vertaillut kumman saa helpommin kuosiin ja paremmin toimimaan. mutta taitaa se jetronikkiin kallistua. kaasuttimen laitto olis ollut varmaan edullisempi, mutta jetronikin saa helpommin toimimaan.. vai? jos jollakin olis tarjottavana edullista tubosaabin järjestelmäpaineensäädintä. olisin kiinnostunut. uusi pitää varmaan ostaa ja se maksaa 100€ vähintään
-
- -
myytkö jetasta kaasuttajan ? eikö se oo samanlainen kuin 2 mallin 1.8 golffissa.vm 86
[email protected]
[email protected]
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”