Eli Cabrio-Golffissa on tuo sähköpuoli alkanut urakalla ahdistumaan.
Ensin katosi moottorin tuuletin+sisäpuhallin ja tämän jälkeen hukkui myös radio+pyyhkijät.
Rele/sulaketaulu on saanut heiman vettä ja kertaalleen olen yhden releen vaihtanut, joka auttoi viime kesänä moottorin puhaltimen päällejäämiseen. Tällä kertaa ainakaan purkureleen vaihtaminen ei tuonut puhallinta ja tuuletinta takaisin.
Rele oli varaosanumeroiltaan: 811905343 LDA 12V TFK 371.281425
Jos jollakin tollainen rele olisi mahdollisesti myynnissä, niin sen mielelläni ostaisin.
Toi taulu on saanut varmaankin useammankin kerran vettä, ja sellainen toinen sattuu löytymään. Sen vaihtaminen kun on kuitenkin pieni sähkötekninen ihme, niin josko joku osaisi kertoa, että onko noi 1,3-1,8Golf/Jetta/yms. taulut samanlaisia sisuskaluiltaan?
Oliskos joku ratkaissut omassaan kyseiset ongelmat jollain loistavalla keksinnöllä?
Golf II sähköprobleemaa
Valvoja: ffp jäsenet
Niin, kyseessä olis ykköskoppanen, johon on heitetty kakkoskoppasen 1,8 GT tekniikka. Taulut näyttäis nopeesti katsottuna samanlaisilta, mutta todellisuudenhan näkee vasta kun kaikki on irti taulusta ja avaa ssen. Ainoa ongelma tähän hommaan on vaan se, että tuo täytyisi vaihtaa palikka kerrallaan toiseen tauluun, muuten sähköt ovat niin sekaisin.
Onko noissa tauluissa jokin selkeä ulkopuolinen rakenne-ero, vai onko ne vaan kytketty erilailla sisältä?
Onko noissa tauluissa jokin selkeä ulkopuolinen rakenne-ero, vai onko ne vaan kytketty erilailla sisältä?
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 24 vierailijaa