Ongelma on siinä että moottori on 1,8 16v (KR) ja vaihteisto on TD:n vaihteisto. Muistaakseni malli 4S.
Käsittääkseni yleisimpiä kytkimiä on neljä: isolla ja pienellä kytkinakselilla, 210 ja 200 mm sekä näiden yhdistemät.
Kun otan kytkimen irti ja mittailen ja tsiigailen sitä niin millä tiedoilla saan kerralla oikean kytkimen varaosaputkasta? Hyvähkö väännön kesto katsotaan eduksi koska moottorin vääntökäyrässä on hieman deviaatiota kivempaan suuntaan.
Oletetaan että varaosanumeroa ei löydy osista.
- Onko Motonetin kytkinpaketeissä kaikki mitä tarvitaan vai puuttuuko niistä jotain oleellista?
- Tuleeko vaihteistosta öljyt pihalle kun niillä on niin vähän ajettu ettei viittis vaihtaa huvikseen?
- Mitä muuta pikkuosaa kannattaa ostaa valmiiksi kun vetoakselin torx-kantaiset pultit jotka pyöristyy siinä vaiheessa kun ne näkevät avaimen?
Edellisestä kakkoskotelon kytkinrempasta 10...15 vuotta joten kaikkea ei voi enää muistaa :)