vento -96 td iskarinpäät mitä tehä
Valvoja: ffp jäsenet
vento -96 td iskarinpäät mitä tehä
miten ku käytin iskarit irti niin yläpää jäi väljäksi eli ku auto on maassa niin se kumi on 1-2cm ylhäällä ja nostaa tunkille niin se lonksuu. eikä sieltä jäänyt mitään pois välistäkään. vähä ehkä vaikeesti selitetty mut ku ei paremmin osaa...kiitos jo etukäteen!
mulla muuten aivan sama vika just asensin Gt cupline alustan ja jäi edestä ilmaan noi iskarin päät noin 1-2cm.. konehuoneesta siis on ihan normaalia, koska vaihdoin siinä samalla laakerilautasen siit yläält ja siihen tuli sittern ne kuuluisat jouset.. kaikki kohallaan mut sit vaan jää se rako. :/ m,ut ku tunkkaa ylös niin menee kiinni.. weird
ei kolise eikä mitään muutakaan
ei kolise eikä mitään muutakaan
outoo mutta kuin samana hetkenä vaihdoin uudet laakerit oisko sit johtunu että.. kumi on väärinpäin? ja kuuluuko kuvan siniset osat laittaa Siihen kumiin kuten kuvassa näkyy
http://www.nettivaraosa.com/viewPart.php?id_part=500156
koska jätin pois välistä.. pelkillä jousilla siihen metalli osaan.. vai oisko liene menny kuppi väärinpäin?
http://www.nettivaraosa.com/viewPart.php?id_part=500156
koska jätin pois välistä.. pelkillä jousilla siihen metalli osaan.. vai oisko liene menny kuppi väärinpäin?
Tuolla kuva venton etupäästä:
http://www.vagcat.com/p/B159/407100.png
Samasta osoitteesta löytyy muitakin kuvia aiheesta kunhan rekisteröityy. http://babelfish.altavista.com auttaa jos ei venäjä taivu.
Edit: Yläpään kumilla kehystetty laakeri on osa 30.
http://www.vagcat.com/p/B159/407100.png
Samasta osoitteesta löytyy muitakin kuvia aiheesta kunhan rekisteröityy. http://babelfish.altavista.com auttaa jos ei venäjä taivu.
Edit: Yläpään kumilla kehystetty laakeri on osa 30.
nyt alkaa tosissaan ahistamaan toi klunsuminen.. mikä vikana!? ihan upo uudet laakerikupit molemmissa.. samalla vaihdoin kun laitin alustan.. ei osasannu sanoo ees laakkosen poijjat mitn ... aika outoo ja jouset on ehjät.. etc.. tietoa kellään?
mm pitää kysellä alkuperäisiä kuppeja tuntuu että noi erillaiset kupit aiheuttaa ton klonsumisen
mm pitää kysellä alkuperäisiä kuppeja tuntuu että noi erillaiset kupit aiheuttaa ton klonsumisen
Diiva: Kyllä se sininen osa pitää jättää sinne jousen ja sen laakeri/kumipaketin väliin.
Eli siis kasausjärjestyt (ainaki corradossa, alustana Weitecin Hicon Gt coiloverit) meni näin -> siitä iskarin päästä se mutteri veks (se joka pitää sitä sinistä lautasta paikallaan siis)
Kumi/laakeripaketti siihen sen jousen ylälautasen (se sininen osa) päälle ja sitten se alkuperäisen tolpan (corradossa mallia "hahlo"mutteri, eli tarvitsee erikoistyökalun sekä irroitukseen että kiinnitykseen..) mutteri sinne. (se hahlomutteri kuvassa osa numero 35 -> http://www.vagcat.com/p/B159/407100.png)
Sit tolppa paikalleen ja yläpuolelta tarvittavat prikat ja mutterit ja se ylälautanen (metallinen) paikalleen (kuvassa näkyy vain lautanen ja mutteri, osat 37 & 29, mutta mulla oli joku prikkakin siellä mutterin ja laakerin välissä ja tuon lautasen molemmin puolin tuli mun mielestä mutterit? en oo ihan 100varma..). Kasataan siis samallai kuin mitä se olikin alunperin.
Sen sinisen jousen ylälautasen jos jättää välistä nii varmana lonksaa ja kolisee, kun se ei keskitä sitä jousta kunnolla ilman sitä.
Eli siis kasausjärjestyt (ainaki corradossa, alustana Weitecin Hicon Gt coiloverit) meni näin -> siitä iskarin päästä se mutteri veks (se joka pitää sitä sinistä lautasta paikallaan siis)
Kumi/laakeripaketti siihen sen jousen ylälautasen (se sininen osa) päälle ja sitten se alkuperäisen tolpan (corradossa mallia "hahlo"mutteri, eli tarvitsee erikoistyökalun sekä irroitukseen että kiinnitykseen..) mutteri sinne. (se hahlomutteri kuvassa osa numero 35 -> http://www.vagcat.com/p/B159/407100.png)
Sit tolppa paikalleen ja yläpuolelta tarvittavat prikat ja mutterit ja se ylälautanen (metallinen) paikalleen (kuvassa näkyy vain lautanen ja mutteri, osat 37 & 29, mutta mulla oli joku prikkakin siellä mutterin ja laakerin välissä ja tuon lautasen molemmin puolin tuli mun mielestä mutterit? en oo ihan 100varma..). Kasataan siis samallai kuin mitä se olikin alunperin.
Sen sinisen jousen ylälautasen jos jättää välistä nii varmana lonksaa ja kolisee, kun se ei keskitä sitä jousta kunnolla ilman sitä.
Elis siis.. alotan alusta.. mitenkäs kun toi laakeri systeemi on semmonen isompi kuin alkuperänen... voi perse jos sais kuvan tänne.. siitä laakerilautasesta
Elikkäs mulla on nyt irti se sininen osa.. elilaitan sen takas.. ja siihen sen "metaalisen puolen siitä lautasesta päälle"? missä se nyt on pelkästään sillä jousella ilman sitä (sinistä osaa) sit mutteri) sit paikalleen.. ja ylhäältä kiinni.. mutta eikös se hajota "se sininen osa" sitä laakeria kun se tulee just siihen laakeri kohtaan"
hahah not nyt jos sais paremman selityksen sain kuvat puhelimesta tänne jossa esiintyy kyseinen lautanen
http://img178.imageshack.us/img178/5414/iskaritjj6.jpg
Elikkäs mulla on nyt irti se sininen osa.. elilaitan sen takas.. ja siihen sen "metaalisen puolen siitä lautasesta päälle"? missä se nyt on pelkästään sillä jousella ilman sitä (sinistä osaa) sit mutteri) sit paikalleen.. ja ylhäältä kiinni.. mutta eikös se hajota "se sininen osa" sitä laakeria kun se tulee just siihen laakeri kohtaan"
hahah not nyt jos sais paremman selityksen sain kuvat puhelimesta tänne jossa esiintyy kyseinen lautanen
http://img178.imageshack.us/img178/5414/iskaritjj6.jpg
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa