Tietävätkö viisaammat, kuinka kulmien säätö toteutetaan, jos ei alustasarjan mukana ole säätöarvoja. Kun vein säädettäväksi autoani, kysyivät millä säädöillä tehdään. Alustasarja oli autossa kiinni, joka tuotu Saksasta joten ei tietoa merkistä... Kiitollisena vastauksista...renkaat kuluu.
Takavetoinen T3.
Aurauskulmien säätö, jos alustasarja asennettu autoon
Valvoja: ffp jäsenet
Aurauskulmien säätö, jos alustasarja asennettu autoon
Viimeksi muokannut vege, 26.6.2007 12:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
sopii ja sopii...yksi asentaja yhtä mieltä toinen toista, teoriassa autohan painuu hieman kuormattaessa(vakiojousilla), jolloin haritus lisääntyy (ainakin opeli oli niin rakennettu ja eri säätöarvot kuormatulle ja tyhjälle autolle ja suositus säätää 2x 70 kg etujalkatilassa)
vw,n sielunelämään en ole niin paljoa tutustunut että väittäisin näin käyvän, mutta koska tehdas käskee säätämään ainakin noita vanhempia 0 -arvoon kuormaamattomana(opelissa o myös tehdas suositus kuormaamattomana) voisi olettaa että sieltä kuski kyydissä hieman sitä haritusta löytyy, niinkuin etuvetoisessa pitääkin.
Jos se alusta ei älyttömän kova/matala niin uskoisin, ettei ongelmaa ole esim -40 satsin kanssa(itsellä ei ainakaan ole ollut),mutta -60 madalluksella voi jo ulkoreunat alkaa kulua,ellei säädä valmiiksi hieman haritukselle...paha mennä sanomaan,kun yksi paja sanoo, ettei väliä ja toinen ettei edes suostu säätämään madallettua autoa.
vw,n sielunelämään en ole niin paljoa tutustunut että väittäisin näin käyvän, mutta koska tehdas käskee säätämään ainakin noita vanhempia 0 -arvoon kuormaamattomana(opelissa o myös tehdas suositus kuormaamattomana) voisi olettaa että sieltä kuski kyydissä hieman sitä haritusta löytyy, niinkuin etuvetoisessa pitääkin.
Jos se alusta ei älyttömän kova/matala niin uskoisin, ettei ongelmaa ole esim -40 satsin kanssa(itsellä ei ainakaan ole ollut),mutta -60 madalluksella voi jo ulkoreunat alkaa kulua,ellei säädä valmiiksi hieman haritukselle...paha mennä sanomaan,kun yksi paja sanoo, ettei väliä ja toinen ettei edes suostu säätämään madallettua autoa.
moi homma toimii niin että menet kyseiseen liikeeseen missä säädätät auraukset sun muut säädöt säätäjä kysyy sun rekisteriotetta ja syötää koneelle auton merkin ja kas sieltä löytyy ohje arvot sun /joka autoon..ja säätääniihin sen olkoot kysessä alusta sarja ta iei..noi puoli tuntia menee säätöihin ja 50-100 e maksaa koko homma ja loppu renkaan syöminen rengasliikeestä löytyy nykyään kan kyseiset säätölaiteet..ja eikä ole pitkiä ruuhkia..t.janne
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 30 vierailijaa