Elikkäs alkoi tuo tehostin vinkasemaan ääriasennon 'yli' käännettäessä, eli renkaat likkuun ja pieni liike ratissa aiheuttaa samanlaisen äänen mitä renkaan osuminen esim. sisälokariin = hihna löysällä? Ainetta on.
Ja toinen ongelma ko. aiheesta on se että ilm. joku venttiili jossain vuotaa yli, eli renkaat ääri vasempaan käännettynä ratti pyörii vielä silleensä portaistetusti vaikka kolme kierrosta ylimääräistä (en kokeillut kuin tosin ehkä varttikierroksen..).
Mikä rajoitinventtiili/rajapaineventtiili tämän 'ylikääntymisen' estää ja saako näitä varaosina jostain tarvikepuljusta?
Marmoritiski kun kauppasi uutta tehostinta â 350e.
Laakereitahan näihin on porukka vaihdellut mutta stefojahan ei taida saada oikein mistään. Mutta vastaavaa ongelmaa en osannut haulla ainakaan löytää.
Ja toisena ongelmana on iskarin yläpäät, ne ovat rakennelta uudempaa mallia (johtuen siitä että jouset joita tarvikkeena sai olivat vaihtaneet numeronsa tähän '93->96 versioon) ja kun näillä uudemmilla yläpään kumeilla paketin läjää niin se yläpuolelta laitettava 'lätkä/prikka' mikä pitää tolpan rungossa yläkautta kiinni jää melko löysäksi auto tunkilta laskettuna, ja se melko löysä tarkoittaa n 10mm rakoa sen lätkän ja rungon välissä, tietty autoa nostaessa tippuu rungon päälle se lätkä. Käsittääkseni on 'ominaisuus' että se on sellainen mutta jotenkin tuntuu ilkeältä kun ei ole muulla paikallaan kuin sillä kumilla yläpäässä.
Ratkaisuna sen kupin kuopan madallus / nosto korkeammalle että kiristyy yläpäähän?
'92 passatin ohjaustehostin ja iskarin yläpäät
Valvoja: ffp jäsenet
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 25 vierailijaa