koneen vaihdosta pari kysymystä

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

vildur
-
Viestit: 462
Liittynyt: 1.7.2005 14:53

koneen vaihdosta pari kysymystä

ViestiKirjoittaja vildur » 1.6.2007 10:26

Semmosta vaan että kun olis yks polon (86c vai classikki vai mikä onkaan.) 1.3L ruisku kone, se huonompi yks pisteruisku mikä lie ja se pitäis irrottaa siitä autosta ja mahdollisesti siirtää mun -76 vuosimallin polon 0.89l koneen tilalle ja nyt kiinostaa vaan kun tietenkin niitä sähköjä pitää repiä kans sen koneen mukana niin mitä kaikkia piuhoja rapsin mukaan että saan sen toimimaan toisessa autossa missä sähköt on varmaan ihan eri luokkaa kuin uudemmassa ruisku pelissä. eli varmaan kaikki piuhat konehuoneen puolelta ja mitä muita piuhoja? vai onko helpompi jos otan kaikki piuhat mitä löydän irti? ja onko mitään muuta mitä pitäis tietää koneen vaihdosta? toivon mukaan kiinikkeet kummassakin autossa on melkolailla samaa luokkaa koska kummatkin poloja eikä loppu peleis paljon eroa vuosimallissa, vai joutuuko nekin pistää kokonaan uusiks? kertokaas vinkkejä, neuvoja ja omia kokemuksia.

Waldo
-
Viestit: 34
Liittynyt: 7.5.2007 19:04

ViestiKirjoittaja Waldo » 2.6.2007 10:12

Entiedä 1 piste ruiskuista paljoakaan.. mutta itse pistin aikanaan suzukin maasturiin 1.3 nelipiste ruiskun ja ainakin siinä tarvitsi kaikki johdot jotka menivät koneelta boksille!! virta kaaviot ovat hyvä että tiedät sitten mitä yhdistät boksilta muuhun virtaan..


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa