corradon käynnistys/tyhjäkäynti....

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

MTS80
-
Viestit: 15
Liittynyt: 17.2.2007 17:30

corradon käynnistys/tyhjäkäynti....

ViestiKirjoittaja MTS80 » 28.5.2007 18:54

Eli kyseessä on G60:pänen corro ja startatessa lähtee kyllä käyntiin mutta yskii ja "pröpöttää" ekat 30sec.. Lämmettyään tyhjäkäynti on välillä 900rpm ja taasen välillä 1400rpm... varmaan ja toivottavasti ihan joku "ominaisuus" mutta kertokaa nyt viisaat mielipiteitänne ja mistä alottaa.

MTR-84
-
Viestit: 482
Liittynyt: 30.7.2003 19:52

ViestiKirjoittaja MTR-84 » 28.5.2007 19:11

Lambda vois olla sökö, omassa ex-golffissa "humppasi" tyhjäkäynti 500-1500rpm, lambdan uusimisella vika korjaantui.

Tai sitte ISV on tukossa.

[mortti]
-
Viestit: 334
Liittynyt: 11.9.2006 22:55

ViestiKirjoittaja [mortti] » 28.5.2007 21:20

ei käytä käynnistyessään lambdaa, vasta hiukan lämpimänä vaihtaa lambdalle. Itellä käy kans rikkaalla vähän aikaa, vaikka on lämpötilaanturi vaihdettu jne.

Koitappa vaihtaa sinisen lämpö anturin tilalle musta, eli vaihdat siis vaan johdon toiselle anturille, ja kylmällä koneella starttaat..

ISV voi olla jumissa kans, eli liottamalla liuottimessa sen saa (yleensä) taas henkiin..

Mitään vikaa ei oo, niinkauan kun sillä pääsee eteen tai taakseppäin. Muutenhan tota sais olla kokoajan rassaamassa ;)

Juvonen
-
Viestit: 1694
Liittynyt: 23.7.2003 14:15

ViestiKirjoittaja Juvonen » 28.5.2007 23:09

Ei sitä sinistä ja mustaa voi vaihtaa keskenään. Antavat eri signaalia. Ei se lämpöanturi niin paljoa maksa etteikö vois uutta pistää samointein. ISV on sit se toinen murheenkryyni.

[mortti]
-
Viestit: 334
Liittynyt: 11.9.2006 22:55

ViestiKirjoittaja [mortti] » 29.5.2007 1:44

On erilaisia joo, mutta viallinen anturi löytyy kyllä johdonkin irroittamalla, koska mene "vikatilaan" vaan ko. tulo..


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa