Eli jos laittais kasikutoseen 1.6 kiisseli caddyyn tdi:n koneen, niin minkä auton moottori kannattaisi ostaa?
Mitä muita osia joutuu vaihtamaan?
caddyyn tdi:n tekniikka
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
lupien puolesta ei tarvi vaihtaa mitään muita osia koska vertailu autona käytetään 1.6 bensa caddyä ja kaikissa caddyissä on samat alustan osat esim. jarrut ja sun muut. eikös se kakkakoppasen 1.6 td ois hyvä vaihtoehto. itellä kanssa kävi mielessä tuo tekniikan vaihto turbo dieseliin mutta taitaa tuo mun caddy lähteä myyntiin kun saan rojektin loppuun!
-
- -
Tekeillä
seuraa tätä niin näet jotain.
http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic.php?t=70188
Jos vaihdelaatikon aijot laittaa TDI tekniikasta niin raideleveyttä on muutettava tai lyhennettävä vetaria, ainakin luulen näin kokemuksen perusteella,jos joku tietää paremman keinon niin apu on tarpeen. Mittariston joudut vaihtaa TDI tekniikan kanssa mutta jos laitat TD niin voi olla helpompaa( vähemmän sähköä). Itse vaihdoin jarrutehostimen ja kytkin sylinterin TDI tekniikasta joten etupeltiä piti vähän muokata.... kysele jos haluut muuta tietoa, jos voin auttaa... JA edelliseen voisin sanoa että se bensa caddy 1,8 ruisku joka on vertaus kohde jä niillä eväillä tämä on mahdollista, koska se on 95hv tehoiltaa niin silloin senne voi laitta 90hv TDI tekniikan.
http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic.php?t=70188
Jos vaihdelaatikon aijot laittaa TDI tekniikasta niin raideleveyttä on muutettava tai lyhennettävä vetaria, ainakin luulen näin kokemuksen perusteella,jos joku tietää paremman keinon niin apu on tarpeen. Mittariston joudut vaihtaa TDI tekniikan kanssa mutta jos laitat TD niin voi olla helpompaa( vähemmän sähköä). Itse vaihdoin jarrutehostimen ja kytkin sylinterin TDI tekniikasta joten etupeltiä piti vähän muokata.... kysele jos haluut muuta tietoa, jos voin auttaa... JA edelliseen voisin sanoa että se bensa caddy 1,8 ruisku joka on vertaus kohde jä niillä eväillä tämä on mahdollista, koska se on 95hv tehoiltaa niin silloin senne voi laitta 90hv TDI tekniikan.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”