Raidetangon vaihto

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

diesel squirrel
-
Viestit: 98
Liittynyt: 29.7.2006 22:02

Raidetangon vaihto

ViestiKirjoittaja diesel squirrel » 24.5.2007 21:21

-84 vuoden caddyyn tarvis saada raidetanko joka on varustettu tehostus systeemeillä.
Eli sopiiko G2 raidetanko (joka on tehostettu) caddyyn vai onko G1/caddy tehty sellasia joissa olis tehostus mahdollisuus??

esanssi88
-
Viestit: 404
Liittynyt: 22.4.2006 18:01
Viesti:

ViestiKirjoittaja esanssi88 » 25.5.2007 18:40

Ei taida olla muita kuin ehkä jenkkien viimeisimmät cabriot... Ei kyllä mitään varmaa tietoa onko niitäkään tehty tehostettuina, mutta muistan jostain lukeneeni, että niissä olisi ollut tehostimia.

Ja kakkosen ei taida sopia, kun ykkösen tanko on kiinni eri kulmassa, siis jos laitat kakkosen hammastangon kiinni ykköseen se sojottaa kohti moottoria, eikä ylöspäin niin kuin pitäisi. Kakkosessa kiinni apurungossa vaakatasossa ja ykkösessä korissa ns. pystysuorassa asennossa.

Edit. oli kanssa ihme tunne persuksissa kun rupesin puhuun raidetangosta :) korjattu...
Viimeksi muokannut esanssi88, 25.5.2007 21:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

diesel squirrel
-
Viestit: 98
Liittynyt: 29.7.2006 22:02

ViestiKirjoittaja diesel squirrel » 25.5.2007 20:16

Näin olin kattovinani. kiitos inffosta. joudun siis meneen punttisalille että jaksaa veivata;)

SS
-
Viestit: 8737
Liittynyt: 28.7.2003 11:08

ViestiKirjoittaja SS » 25.5.2007 21:08

Kitkat alle niin johan notkistuu ohjaus :)

Edit: Pilkunviilausta: Hammastangosta varmaan oli kyse, raidetanko on se hammastangon jatkeena oleva pätkä jonka päissä on nivelet.


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 21 vierailijaa