Auto Golf VR6 -93
Ongelmana on, että takaikkunat eivät toimi takaovien avausnapeista. Edessä olevista takalasien avausnappuloista oikeataka toimii, mutta vasenpuoli mykkä. Koitin googlettaa sekä etsiä täältä kytkentäkaaviota tuloksetta.
Auto menossa vloppuna sähkärille joka kyseli tuon kaavion perään.
Kiitos jo etukäteen.
Golf III sähköikkunaongelma.
Valvoja: ffp jäsenet
Siinä koelaudassa olevien nappien välissä on se lapsilukko. Se on varmasti pois päältä?
Sen jälkeen katsoisin ne johdot sieltä kumin sisältä oven ja rungon välistä. Itse olen niitä ainakin joutunut korjailemaan ja tiedän muitakin joilta ne johdot on ollu poikki. Tuskin ovat mistään muualta poikki koska sieltä muovien alta tai oven sisästä niitä ei mikään pääse katkomaan.
Sen jälkeen katsoisin ne johdot sieltä kumin sisältä oven ja rungon välistä. Itse olen niitä ainakin joutunut korjailemaan ja tiedän muitakin joilta ne johdot on ollu poikki. Tuskin ovat mistään muualta poikki koska sieltä muovien alta tai oven sisästä niitä ei mikään pääse katkomaan.
http://volkswagen.msk.ru/index.php?p=page09
Tuolla on kaikenlaisia kaavioita ja muuta kivaa. Ainakin on ihan julkinen sivu.. :)
En tarkemmin katsonu onko siellä just noita lasinnostimien sähköjä.
Iskeköön sensuuri mikäli foorumin isommat herrat jotain sääntöjen vastaista/laitonta keksii..
Tuolla on kaikenlaisia kaavioita ja muuta kivaa. Ainakin on ihan julkinen sivu.. :)
En tarkemmin katsonu onko siellä just noita lasinnostimien sähköjä.
Iskeköön sensuuri mikäli foorumin isommat herrat jotain sääntöjen vastaista/laitonta keksii..
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”