Automaattilaatikon vuoto (vr6)

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

Petri
ffp jäsen
Viesti:

Automaattilaatikon vuoto (vr6)

ViestiKirjoittaja Petri » 23.5.2007 20:37

Eli ilmeisesti öljynlaudutin laatikon päällä vuotaa kun on juuresta ihan märkä. Olisiko tiivisteet sökönä.

Onko kukaan vaihtanut moisia, mikälaiseen hommaan pitää varautua? Saako tiivisteet tilattua helposti vw:tä?

Homman tekee eksoottiseksi se että auto on Ford Galaxy vw:n VR6 motilla ja automaattilootalla, tilaa ei ole todellakaan liikoja mutta vaihteiston kiinnikkeen ja akun irroituksen jälkeen se pitäisi päästä vaihtamaan päältä päin.

Ohjeita please jos joku on moisen remontin aikaisemmin tehnyt!

toniha
-

ViestiKirjoittaja toniha » 23.5.2007 23:30

Banjopultit vaan irti ja uudet o-renkaat ylä- ja alapuolelle. Saa marmoritiskiltä, mutta itse hain tiivistekeskuksesta.

Petri
ffp jäsen
Viesti:

ViestiKirjoittaja Petri » 24.5.2007 18:51

Kiitos vinkistä, kun banjopultit irroittaa voiko vesi mennä lootaöljyn kanssa sekaisin vai onko kierto eristetty vaikka banjopultit irroittaa?

Tiivisteet makso muuten marmorilla 5,60€

Toniha: Vuotiko omasi samasta paikkaa, onko muuta mahdollisuutta mistä öljyä voisi tulla laatikon päältä?

toniha
-

ViestiKirjoittaja toniha » 25.5.2007 1:14

Vedet ei tule ulos, ellei lämmönvaihdin ole paskana.

Joo siitä ylemmästä o-renkaasta mulla tuli. Ei laatikkoöljy pääse muualta päälle kuin tosta. Kannattaa myös seurailla perän oljytilannetta. Noilla on välillä tapana vuotaa sisäisen stefan kautta laatikkoöljyä perään. Sitten kun on perässä liikaa öljyä, se tulee vetolaippojen stefoista ulos. Mä tyhjentelen perää aina kun on laatikon öljynvaihto aiheellinen...

Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”