KW vs. Koni säädettävä alusta, Polo 9N -06

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

Ebur
-
Viestit: 8
Liittynyt: 26.4.2007 14:10

KW vs. Koni säädettävä alusta, Polo 9N -06

ViestiKirjoittaja Ebur » 20.5.2007 17:00

Lienee hieman harvinaisempi kulkine tuo Polo 9N FFp:n keskuudessa, mutta kysytään silti.

Tässä uutta alustaa tulossa jossain vaiheessa, korkeuskammohan tuolla vakioalustalla iskee ennen pitkää...
Pienen nettiselailusession jälkeen olen päätynyt (alustavasti, lompakon kanssa käytyjen keskutelujen jälkeen) kahteen ehdokkaaseen:
-KW Variante 1 10280013
-Konin Coil-over -setti 1150-5075
KW lienee "ruostumattomuutensa" takia talvikelien jälkeen helppohoitoisempi vaihtoehto vai kuinka? Olisi mukava saada talviajojen jälkeen taas laskettua Polo kesäkorkeuteen ilman että tarvii nauttia liian monta asennusolutta jousten säätölautasien kanssa ahertaessa... Konin puolesta puhuu jäykkyyssäätö, KW:n ykkös-variantissa tätä ei taida olla, mutta tarviiko tätä loppujen lopuksi? Eli voinko KW:seen päädyttäessä varata saman tien ajan hammaslääkärille paikkojen uusimiseen, mitään vesisängyn tasoista mukavuutta en kuitenkaan luonnollisesti ole tavoittelemassa.
Suosituksia puolesta ja vastaan otetaan mieluusti vastaan sekä myöskin ehdotuksia muista vaihtoehdoista!

Kiitos ja anteeksi!
Viimeksi muokannut Ebur, 20.5.2007 18:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Pasaatti
-
Viestit: 1424
Liittynyt: 26.1.2005 22:12

ViestiKirjoittaja Pasaatti » 20.5.2007 18:21

Säädettävän ollessa kyseessä uskallan äänen antaa kw1:lle joka on itelläkin 3b:n alla. Vielä ei ole paikat tippunut, sekä ihastuipa tuo serkku nais immeinenkin alustaan niin paljon, että haluaisi sellaisen omaan 3bg naku farkkuunsa. Pitäisi varmaankin taas olla kontaktissa harriin... Alla puoli talvea majailleenna ei tosiaankaan ruosteen täplää näkyvissä putkissa, joten kaippa ovat siten nimensä mukaiset.

EDittiä: Niin ja jäykkyyssäätöä en ole ainakaan ite kaivannut. Ei ole pintakova mutta kovuutta löytyy kylläkin isommissa heitoissa.

Mikko S.
-
Viestit: 2206
Liittynyt: 14.12.2003 11:53

ViestiKirjoittaja Mikko S. » 20.5.2007 20:29

Edellisessä autossa oli var2 enkä kertaakaan koskenut jäykkyyssäätöihin joten nyt on var1 alla. Eikä ole "kova". Jäykkähän se on kun mikä mutta niin sen pitääkin. :)

Var2 ja 3 on hyviä jos ajelee paljon radalla tms...


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Kalastava-Pekka ja 21 vierailijaa