G2 tullut seuraavanlainen ongelma: kun ajotietokoneen mukaan öljyn lämpö nuosee +80asteeseen, alkaa öljynmerkkivalo palamaan ja summeri huutamaan, mutta vain kun autolla ajaa n.2000kierroksella vähän aikaa, ihan sama millä vaihteella..
valo sammuu ja summeri hiljenee heti kun kierroksia nostaa n.2500rpm...
eli kylmänä ei mitään ongelmaa eikä jos ajaa yli 2000kierroksella koko ajan..
voiko tämmönen johtua jostai anturista?? ja jos voi niin mistä anturista??
G2 anturivika?yläpaineanturi?
Valvoja: ffp jäsenet
G2 anturivika?yläpaineanturi?
Viimeksi muokannut GTgolf, 2.5.2007 14:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tuli ensimmäisenä mieleen että onko koneessa tarpeeksi öljyä? Suuremmilla kierroksilla öljynpaine kasvaa ja summeri lopettaa huutamisen.
Jos öljyä on riittävästi niin kyseessä on luultavasti anturivika. Tuossa koneessahan on oma anturi öljynlämmölle mittaristoa varten ja sitten paineanturi varoitusvaloa varten ja mahtaako olla vielä kolmas anturi summeria varten?
Jos öljyä on riittävästi niin kyseessä on luultavasti anturivika. Tuossa koneessahan on oma anturi öljynlämmölle mittaristoa varten ja sitten paineanturi varoitusvaloa varten ja mahtaako olla vielä kolmas anturi summeria varten?
Tuli ensimmäisenä mieleen että onko koneessa tarpeeksi öljyä? Suuremmilla kierroksilla öljynpaine kasvaa ja summeri lopettaa huutamisen.
öljyä kyllä on :) mutta miks summeri ei huuda vaikka tyhjäkäynillä sitten jos painetta ei kerran ole? :D eli aloittaa huutamisen vasta n.2000rpm..
mikä niistä on se yläpaineanturi??vois kokeilla löytää jostain toisen anturin ja kokeilla vieläkö huutaa.. öljynsuodattimen jalassa taitaa olla kaks anturia ja joku on vielä kannen kyljessä..
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa