Nyt kun on kesärenkaat alla (205/45/16) on ruvennut ratti tärisemään huomattavasti kun vauhtia on mittarissa 100km/h. Moottoritiellä ei tee mieli edes ajella, kun ottaa 120km/h vauhtia niin tärisee ratti ja keskikonsolikin rytkyy kuin juopon tyrät. Aurauskulmat on käyty säädättämässä, lopetti suurehkon vetämisen oikealle tämän jälkeen. Tosin saattaa välillä hieman vetäistä sinnepäin vieläkin. Pienemmillä nopeuksilla tuntuu pientä heijausta, ikäänkuin auto vapisisi. Vanteet ovat kyllä tasapainotettu, mutta epäilyttää että taitaa olla päin mäntyä tehty... Tämä toimenpide listalla seuraavana. Vai olisiko syytä epäillä jotain muuta tärinän aiheuttajaksi?
Kolpero pitää myös inhottavaa nitinää kun ajaa töyssystä/hidasteesta. Kuuluu varsinkin kun on ollut ikkuna auki. Mikähän mahtaa olla äänen lähteenä? Takapää myös kolahtaa ikävästi kun ajaa hidasteeseen, vaikka kuinka varovasti koittaisi. Puslat/kumit vaihtoon? Eikös kuluneet puslat voi myös aiheuttaa tuota hakemista ohjaukseen?
Toivon että autoista ei niin paljoa tietävälle vastattaisiin ihan asiallisesti, varmaan tyhmiä kysymyksiä joidenkin mielestä. :)
G2 vapinavaivoja
Valvoja: ffp jäsenet
kannattaa myös katsoa pidemmän vetarin tasapaino,on suurinpiirtein keskellä akselia.jos se on jotenkin päässy liikkuun niin saattas ehkä aiheuttaa aika rankkaa tärinää.on meinaan sen verran painava mötti.tämähän on pelkkää spekulointia,koska tasapaino on kumilla vulkanoitu akseliin oikealle kohalle eikä oikeestaan pääse liikkumaan ellei repee irti,ja sillon rupee kolisemaan niveltä/muita osia vasten.ainakin näin mulla.
mutta,kaikkihan on mahollista.
mutta,kaikkihan on mahollista.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 46 vierailijaa