Digifantin johtosarjassa roikkuu lambda-anturi jolle pitäisi löytää sijoituspaikka.
Yleensähän sijoituspaikaksi suositellaan kohtaa missä pakosarjan lähdöt yhtyy toisiinsa. Olen kuitenkin ymmärtänyt, että sijoituspaikan pitäisi olla mahdollisemman lähellä kantta.
Minun tapauksessa on käytössä 4-2-1 peltisarja ja tämän takia sauhut menee vasta golfin vaihdekepin alla ekan kerran yhteen putkeen.
Onko tämä Lambdan toimivuuden kannalta liian pitkällä kannesta?
Toinen kysymys. Sietääkö tuon Volkkarin kolmijohtoisen anturin korvata yleismallin tarvike anturilla?
lambda-anturin sijoitus
Valvoja: ffp jäsenet
Ei ole liian pitkällä asennuspaikka, kyllä se kannattaa laittaa siihen missä kaikki putket viimeiseksi yhtyy. Voi korvata muulla 3-4johtoisella anturilla, mutta älä hanki mitään muuta kuin Bosch/NTK valmistajan tekemää, ellet halua vaihtaa sitä 5tkm välein uuteen. Lämmitettävä mallia tosiaan ehdottomasti tuollaisessa setupissa.
Tossa mun passatissa ku on kaks kattia vakiona ni ne on yhdistetty pakosarjassa poikittaisella noin 20mm halkaisijaltaan olevalla putkella ja siinä se landa seisoo, et vaihtoehto sekin...
Landan siihen kans täs projektin aikana uusin, ni hinta ratkas aika paljon... alkuperänen bosch makso 160€ ja sit joku toinen minkä se myyjä tarjos ni makso satkun vähemmän!!! Saa nähä kauan kestää, mut kantapään kautta :D
Landan siihen kans täs projektin aikana uusin, ni hinta ratkas aika paljon... alkuperänen bosch makso 160€ ja sit joku toinen minkä se myyjä tarjos ni makso satkun vähemmän!!! Saa nähä kauan kestää, mut kantapään kautta :D
Mitenhän siinä passat G60 on kaks kattii ku Corrado G60 on vain yksi... 160e on melko suolainen hinta, itse ostin 300e laajakaista seosmittarin missä tuli mukana laajakaista lambda (vw leimat..) ja ohjelmoitava lähtö moottorinohjaukselle.
Ja Corradossaki se lambda on laitettu tehtaalla katin kylkeen kiinni.
Ja Corradossaki se lambda on laitettu tehtaalla katin kylkeen kiinni.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”