jeh, jetta 2;n startti kaipasi crc-huuhtelua, saatuani startin vängättyä irti (omituisen kolahduksen kera) ei takaisin laitto sujunutkaan, nimittäin pulttien määränpäät oli omituisesti hukassa.. aikani pähkäiltyäni tein otsikossa mainitun diagnoosin, tunkkasin lootan päästä ylös ja sain murkulan paikalleen. (lian poisto ja "rasvaus" auttoi startin/solenoidin hengettömyyteen).
luonnollisesti suoritin operaation ilman ronauskirjaa ja muutenkin vailla parempaa korjauskokemusta, mutta kun aina pitää tehä "itte"..
jäin vain aprikoimaan, liekö noilla kolmella pultilla (2 pitkää, 1 lyhyt) kuitenkaan nuin tärkeää virkaa..?
motti tippu startin irrotettuani, kaikki ok? (jetta2)
Valvoja: ffp jäsenet
no prskles..
kun "päivänvalossa" kävin konetilaan kurkkaamassa niin selvenihän tuo kannakkeen toiminta.. sitä kun näissä "uusissa" autoissa(-90) on jo niin paljon kaikenlaista ylimääräistä härpäkettä konehuoneessa niin ettei aina tahdo edes nähdä ronauskohdetta...
kiitoksia avuista!
kiitoksia avuista!
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 56 vierailijaa