Golf 1.8T intake
Valvoja: ffp jäsenet
Golf 1.8T intake
Eli tarvis jostain saada gt28rs ahtimeen sopiva intake, jossa olisi 3" liitäntä turbolle. mistä tällaisia mahtaa saada vai meneekö käsitöiksi?
-
- -
- Viestit: 360
- Liittynyt: 5.3.2004 22:51
-
- -
- Viestit: 360
- Liittynyt: 5.3.2004 22:51
Eikä sen 3 tuumasen ole pakko sinne mahtua. Sorvilla saa sen vanhan kauluksen pois ja alumiinista uusi pienempi tilalle. Leikkasin orkkis intakesta sen paksun osan johon tulee maffi, bypass ja N75. Lopun tein 2 tuuman rosteriputkesta, johon ei tarvinnut lisätä kuin yksi 8mm letkulähtö aktiivihiilihöyrypytylle. Joillakin pakosarjoilla mahtuu tuo 3 tuumanen kaulus olemaan kunhan hommaa siihen turbolle semmosen silikooniletku supistajan.
Lisätty ajatuksia/pätemistä
Lisätty ajatuksia/pätemistä
-
- -
- Viestit: 360
- Liittynyt: 5.3.2004 22:51
-
- -
- Viestit: 360
- Liittynyt: 5.3.2004 22:51
Jos haluat halvalla päästä, niin laita ihan normi turboruuvi.
Hinta amw:llä 60e : http://www.amworks.com/turboinstallation.htm
Mulla oli tollanen kiinni ennen apexia, ja toimi kyllä hyvin.
Saattais olla muuten myynnissäkin ;)
Hinta amw:llä 60e : http://www.amworks.com/turboinstallation.htm
Mulla oli tollanen kiinni ennen apexia, ja toimi kyllä hyvin.
Saattais olla muuten myynnissäkin ;)
-
- -
- Viestit: 360
- Liittynyt: 5.3.2004 22:51
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
Nyt kun noista tehon alennuksista alettiin saivartelemaan, niin eikös yksinkertaisimmillaan saa "tehot" rajoitettua alemmaksi kun nyppäsee n75:n johdon irti?. Monta kertaa todettu foorumilla että esim. vakioahtimen ahdot jää tuonne 0.3-0.4 paikkeille...tuo tietty riippuu hukkaportin kellosta, millainen sattuu viriturbossa olemaan. Muuta haittaa kai tuosta ei pitäisi olla...vikalistalle tosin jää, mutta onkos se nyt ongelma nykyisin kun joka tallin nurkassa on vag-com :D
Tarvis saada joku rajotin, koska menen piakkoin teettämään ohjelman tavoitteena n 350hp ja pitäis saada se johonkin 250 siihen asti ko uusi kytkin tulee. ja muutenkin jos joskus lainaa autoa jollekin ni ei ne toiset yli 200hp tarvii :) Entä jos nyppää N75 johdot irti niin viekö yhtä paljon ainetta kuin ennenkin vai miten bensapuoli reagoi?
No mitä meinaatko sitten säilyttää vanhan kytkimen vai miksei sitä sitten saa tuhota? Ja meinaatko tosiaan, että vakio kytkin kestää tuollaisia n.350hv/+400nm vääntöjä varsinkin, jos kyse 5-lovisella laatikolla varustetusta vehkeestä?
Kyllähän sä voit ajella vakio suuttimilla ja ilmamassamittarilla, vaikka olisikin vähän isompaa solmua kiinni, vaikka ei olisi säädetty. Kunhan ei mitään nopeus ennätyksiä lähe yrittämään tuolloin. Mene sitten säätämään, kun saat tuon kytkimen hommattua/kiinni.
Kyllähän sä voit ajella vakio suuttimilla ja ilmamassamittarilla, vaikka olisikin vähän isompaa solmua kiinni, vaikka ei olisi säädetty. Kunhan ei mitään nopeus ennätyksiä lähe yrittämään tuolloin. Mene sitten säätämään, kun saat tuon kytkimen hommattua/kiinni.
-
- -
- Viestit: 360
- Liittynyt: 5.3.2004 22:51
Vähän epäilyttää tämän projektin onnistuminen, tai oikeestaan aika paljonkin.
Mullakin kävi mielessä, että mahtaa tulla vielä muutama mutka matkaan.
Eikös se 2 N75:sta kytkentä ole aika itsestäänselvyys, jos venttiilin toiminta periaate on hanskassa? Kytket rinnan ne venttiilit. Tämä siis jos se rajoitettu teho on ihan pakko saada sinne.
Tuohon kytkin asiaan on pakko vielä todeta, että kyllä se sinne äärirajoille viedään ja monta kertaa jos sinne ohjelmaa ruvetaan tekemään.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 26 vierailijaa