G2 GTI 16v ja G60 erot
Valvoja: ffp jäsenet
G2 GTI 16v ja G60 erot
Eli lyhyesti miten nuo auto eroaa toisistaan, alusta ja koneen osalta. Eli onko moottori saamaa sukua, sisuksissa eroa yms. ja eoi ei ole se että g60 on ahdettu ;) ALusta jos eroja, tarkasti mitä täytyy päivittää? Miten olette inssin kanssa hoitanut muutoksen? Kertokaa, kaksi newbi volkkaristia aloittaa G2 prokkiksen kanta-autona originelli 16v, okei vaikka asentajien yhteen laskettu ikä jo 70v, niin näistää ei niin kauheasti tietoa... Joten kiitokset...
etujarrut G:ssä 280mm, Gti:ssä muistaaksein 256mm. Takajarrut samat.
Korissa pitäs olla G:ssä liimalasi. Itsellä molemmissa absit, onko ne olleet "pakolliset"?
Lasia ja kardaanitunnelia ei monikaan ole vaihtanut. Itsellä on tunneli vaihdettu ja kun lasista aika jättää niin eiköhän sekin liimaan vaihdu.
Etutolpat jämymmät mutta nykyää taitaa "tarvike"alustat käydä molempiin.
Korissa pitäs olla G:ssä liimalasi. Itsellä molemmissa absit, onko ne olleet "pakolliset"?
Lasia ja kardaanitunnelia ei monikaan ole vaihtanut. Itsellä on tunneli vaihdettu ja kun lasista aika jättää niin eiköhän sekin liimaan vaihdu.
Etutolpat jämymmät mutta nykyää taitaa "tarvike"alustat käydä molempiin.
Viimeksi muokannut Sebastian, 16.3.2007 22:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
G60 apurungossa on myös yhdet ylimääräiset pultinreiät kiinnitystä varten. Auton rungosta löytyy valmiit reiät pultteja varten, muttei kierteitä/vastakappaletta.
Pultti vaan runkopalkista ja lattiasta läpi. Kabiinin puolelle laitoin itselle vielä pienen vahvikelätkän.
Eikös 16v vaijerilaatikko ole 020, eikä 02y...
Jotkut saa 020 laatikon hajoamaan, itse en :)
Pultti vaan runkopalkista ja lattiasta läpi. Kabiinin puolelle laitoin itselle vielä pienen vahvikelätkän.
Eikös 16v vaijerilaatikko ole 020, eikä 02y...
Jotkut saa 020 laatikon hajoamaan, itse en :)
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 26 vierailijaa