Minkälaisesta intakesta parhaiten hyötyä 1.8T pannuun

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

TuhnuD
-
Viestit: 44
Liittynyt: 6.1.2007 14:36

Minkälaisesta intakesta parhaiten hyötyä 1.8T pannuun

ViestiKirjoittaja TuhnuD » 16.3.2007 22:23

Olis tarkotus tilata mpm-performancelta tuollanen Simotan CAI-kit, onko paras vaihtoehto vai mitä suosittelette? Kokemuksia? Pakoputken päivitys kans tulossa samaan syssyyn.

mk
-
Viestit: 185
Liittynyt: 5.9.2003 23:39

ViestiKirjoittaja mk » 16.3.2007 22:59

Kyllä siitä on kosmeettista hyötyä ostajille ja taloudellista hyötyä myyjälle ja valmistajalle.

TuhnuD
-
Viestit: 44
Liittynyt: 6.1.2007 14:36

ViestiKirjoittaja TuhnuD » 17.3.2007 12:05

Eli siis CAI-kitistäkö ei ole mitään hyötyä turboautossa?

TuhnuD
-
Viestit: 44
Liittynyt: 6.1.2007 14:36

ViestiKirjoittaja TuhnuD » 17.3.2007 12:12

lisään tähän samaan ketjuun että kun nyt olis tavotteeksi asetettu 300hp ja 400nm jotka kone ilmeisesti vielä hyvin kestää?
Niin miten tuota pakettia kannattaa alkaa kasaamaan, siis missä järjestyksessä osia kannattaa hankkia. Olis nyt takotus tuo putkisto päivittää ja intake kans jos siitä on hyötyä, vai ostasinko koko putkiston downpipestä takapönttöön ensiksi? Turbon hankin varmaan ens tilistä, mikä olis paras vaihtoento tuolle tehotavoitteelle ja saako sellasta ahdinta joka vielä käy vakio pakosarjaan?

juse1
-
Viestit: 143
Liittynyt: 16.5.2004 13:24

ViestiKirjoittaja juse1 » 17.3.2007 12:19

Searchilla mahtaa löytyä paljonkin ko. aiheesta. Kannattaa ehkä lähteä jostain muusta liikkeelle ku CAI mietinnästä..

leppala
-
Viestit: 114
Liittynyt: 22.1.2005 20:14

ViestiKirjoittaja leppala » 17.3.2007 12:23

Hommaat esim tällaiset palikat:
gt28rs, sekä sille sopivan pakosarjan
välijäähdytin
suuttimet
pakoputki turbolta saakka uusiksi
ahtoputket+silikooniletkut
"lastu"
Sitten kun osat on kiinni, rupeat vasta suunnittelemaan sitä intaken tekemistä, koska jos nyt teet sen vakioturbolle, niin se ei varmasti sovi uuteen kokoonpanoon.
Hintaa tulee noin 4000e, riippuen toki mistä ja kuinka halvalla niitä osia saa haalittua.

TuhnuD
-
Viestit: 44
Liittynyt: 6.1.2007 14:36

ViestiKirjoittaja TuhnuD » 17.3.2007 12:27

Kiitoksia, juuri tätä tarkoitinki kun ite kans aattelin että varmasti ei käy se sama CAI jos hommaan uuden turbon, välijäähyn jne. Mitenkäs on et käykö tuo 3"downpipe jota tuohon Vag:iin myydään sit jos hankin sen gt28rs:n? Eli voisinko jo sen downpipe-catback paketin autooni hankkia kun olis hinta saatu ruukattua paketista kohdilleen.

leppala
-
Viestit: 114
Liittynyt: 22.1.2005 20:14

ViestiKirjoittaja leppala » 17.3.2007 12:31

^ Jos olet katsellut vakioturbolle downpipeä, niin sitten ei sovi.

E: catbackin voit toki ostaa valmiiksi.

TuhnuD
-
Viestit: 44
Liittynyt: 6.1.2007 14:36

ViestiKirjoittaja TuhnuD » 17.3.2007 12:48

niin kattelin just noita bsr:n downpipe-cat paketteja, no pitää sit vissiin teettää jossain downpipe ja itte hitsata paremmin virtaava katti siihen. Pitää ostaa nyt toi cat-back valmiiksi ja unohtaa se intake-kit


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 26 vierailijaa