Voi poistaa

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

J.N
-
Viestit: 773
Liittynyt: 23.7.2003 19:12

Voi poistaa

ViestiKirjoittaja J.N » 6.2.2007 16:39

..
Viimeksi muokannut J.N, 21.7.2007 23:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Hart-sa
-
Viestit: 158
Liittynyt: 21.6.2005 15:54

ViestiKirjoittaja Hart-sa » 6.2.2007 16:49

Oma AGG-motti tuntuu tekevän sitä, että n. 3 tonnin kohdalla (ja siitä ylöspäin) ei oikein tapahdu mitään. Entinen auto - RP-Jetta ;) -tuntui ottavan kierroksia paremmin. Parhaan vääntöalueen kohdalla, se kun on kai jossain 2500? kohdalla toimii ihan ok. Onko tuo kone vaan tuollainen -ei tykkää kierrosten käytöstä- vai tarttisko tehdä jotain? Ilmamäärämittarin putsausta? Semmoiset kulutusosat kuten tulpanjohdot, tulpat ym. on uusittu.. Ei sillä etteikö tuolla pärjäisi, ihmetyttää vaan pikkasen..

JariN
-
Viestit: 1879
Liittynyt: 28.7.2003 7:42

ViestiKirjoittaja JariN » 6.2.2007 18:11

Eihän noi vokkelon pitkäiskuiset koneet koskaan varsinaisesti korkeita kierroksia kerjää, mutta kyllä se kakslitranen kiertää ilosemmin kuin mikään ykspiste-vessa, ja parilitasessa siellä ylemmillä kierroksilla tapahtuukin jotain, toisin kuin ykspisteräkijöissä. Onhan sulla ajotukset kohillaan? Vikakoodeja luettu? Paljo ajettu? Onko lambdaa vaiheltu? Voihan se ilmamäärämittarikin olla rikki, kuten myös moni muukin paikka....


J.N:
onko toi nyt sellasta pientä nykimistä vai katkeeko veto ihan kokonaan (rytkäsee kunnolla)?
Pystyykö testaaman että vaikuttaako kaasupolkimen asento, siis käyttäytyykö samalla tavalla esim. 1/4 kaasulla verrattuna puolella kaasulla tms?

Hart-sa
-
Viestit: 158
Liittynyt: 21.6.2005 15:54

ViestiKirjoittaja Hart-sa » 6.2.2007 18:47

Lambdaa tuskin on vaihdettu (ajettu 115tkm, itse vasta kurvaillut nelisen tuhatta..) ja päästötkin oli kohdallaan, kulutuskaan ei ole ole oudon kova. Vikakoodeja ei ole luettu.. ehkä mikään ei vars. ole rikki; tuntuu vaan erilaiselle sen 1pisteräkijän jälkeen :D Palataan asiaan jos jotain muuta ilmenee..

J.N
-
Viestit: 773
Liittynyt: 23.7.2003 19:12

ViestiKirjoittaja J.N » 8.2.2007 11:54

..
Viimeksi muokannut J.N, 21.7.2007 23:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Hart-sa
-
Viestit: 158
Liittynyt: 21.6.2005 15:54

ViestiKirjoittaja Hart-sa » 2.3.2007 10:55

Jatketaanpa vähän; vikamuistista löytyi vain "Hall-anturi G40 signaali toleranssin ulkopuolella" - ja se, ettei kierrä yli 5000. Epäili onko jako hypännyt.. no se pittää sitten tarkistaa. *jatq*

petekai
-
Viestit: 25
Liittynyt: 26.7.2003 9:37

ViestiKirjoittaja petekai » 2.3.2007 11:04

Tere. Käännä syttyä jakajasta vähän myöhäsemmälle, autosi varmaan nakuttaa tossa 3000 kierroksen kohdalla. Itsellä oli audissa samanlainen vika.

JariN
-
Viestit: 1879
Liittynyt: 28.7.2003 7:42

ViestiKirjoittaja JariN » 2.3.2007 12:04

Vaan sitäpä ei välttämäti pysty perstuntumalla eikä korvakuulolla säätämään toimivaksi.
Jos on jako sekasin tai sytty hieman pielessä, niin tekee tuon ettei kierrä kunnolla. Se myös selittäisi aiemmin kertomaasi vedon puutetta.

J.N
-
Viestit: 773
Liittynyt: 23.7.2003 19:12

ViestiKirjoittaja J.N » 2.3.2007 18:55

..
Viimeksi muokannut J.N, 21.7.2007 23:45. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

JariN
-
Viestit: 1879
Liittynyt: 28.7.2003 7:42

ViestiKirjoittaja JariN » 2.3.2007 19:21

Tais olla tuo perstuntuma-syttysäätö tarkotettu Hartsalle, kun se ei tosiaan kierrä yli 5000rpm jos sytty pielessä

Hart-sa
-
Viestit: 158
Liittynyt: 21.6.2005 15:54

ViestiKirjoittaja Hart-sa » 2.3.2007 21:14

Jep jep; asiaa tutkitaan koha keritään. Miä palaan astialle taas.

Hart-sa
-
Viestit: 158
Liittynyt: 21.6.2005 15:54

ViestiKirjoittaja Hart-sa » 16.3.2007 17:35

Vika selvisi - jako oli todellakin pari pykälää pielessä. Nyt vetää ihan kivasti.


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 21 vierailijaa