Mistäs tämä kyseinen ongelma voisi johtua kone käy hieman "pötpöttäen" mutta ei kuulosta että kolmella kävisi.
Imupuolen tiiviste tarkastettiin mut siitä vikaa ei löytynyt. Tuli mieleen tuossa et kun olen joskus kuullut jarrutehostimen letku ongelmista niin voisiko johtua siitä. Kun letkuun koskee/hieman taivuttaa niin se alkaa vuotaan tehostimen päästä aivan letkun juuresta. Puristuspaine mittausta en ole vielä käynyt tekemässä.
Venton päästömitauksessa hc-arvo 810
Valvoja: ffp jäsenet
Jos mittauksessa mitataan korkea HC-arvo, tarkoittaa se käytännössä palamattomia hiilivetyjä, eli polttoainetta pakokaasun seassa. Tällöin siis auto käy ns. rikkaalla.
Ei siis pitäisi olla mitään imuvuotoa vaan pikemminkin ilman saannin kanssa on ongelma tai sitten esim. lambda- tai lämpötila-anturi on rikki (arvailua).
Ei siis pitäisi olla mitään imuvuotoa vaan pikemminkin ilman saannin kanssa on ongelma tai sitten esim. lambda- tai lämpötila-anturi on rikki (arvailua).
Katsastusmies veikkasi ensin sitä tiivistettä imupuolella mut sieltä ei vikaa tosiaan löytynyt ja sit käski mitata puristuspaineet.
Hieman kylläkin jostakin tiputtaa öljyä mutta ei näyttäisi et kannen välistä tulisi. Mistäs tämä kyseinen epätasainen käynti voisi johtua, jos suoraan matkii käyntiä tekstillä niin :D pöt pöt pöt pöt.... Ja lisäksi kone heiluu melko reilusti tavalliseen koneen käymiseen verrattuna
Hieman kylläkin jostakin tiputtaa öljyä mutta ei näyttäisi et kannen välistä tulisi. Mistäs tämä kyseinen epätasainen käynti voisi johtua, jos suoraan matkii käyntiä tekstillä niin :D pöt pöt pöt pöt.... Ja lisäksi kone heiluu melko reilusti tavalliseen koneen käymiseen verrattuna
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa