golf v5, tehon lisäystä lastuilla

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

salehen
-
Viestit: 3
Liittynyt: 10.3.2007 21:00

golf v5, tehon lisäystä lastuilla

ViestiKirjoittaja salehen » 11.3.2007 18:58

vw golf v5 110kw, vm 98/99, aj.178 tkm

tehon lisäystä lastuilla, lastuvaihtoehdot?
hinnat?
mistä saa helsingin alueella?

onko järkevää laittaa lastua noin paljon ajettuun autoon

Juice
ffp jäsen
Viestit: 5700
Liittynyt: 16.7.2003 22:51

ViestiKirjoittaja Juice » 11.3.2007 19:12

About 30hv sillä saa...

...ai mut tämä ei ollutkaan SE 110kw moottori! ;)

salehen
-
Viestit: 3
Liittynyt: 10.3.2007 21:00

ViestiKirjoittaja salehen » 11.3.2007 19:20

kyllä se on 110kw moottori
valmistajan ilmoittama teho 150 hp
mitatut tehot 160hp

Maikki
-
Viestit: 1074
Liittynyt: 23.7.2003 10:59

ViestiKirjoittaja Maikki » 11.3.2007 19:37

Joo mutta SIIHEN moottoriin verrattuna on liikaa 1 sylinteri ja solmu puuttuu pakoputkesta.

Lastun suurin hyöty vapariin on omistajan lompakon keveneminen ja sitäkautta teho/painosuhteen paraneminen ;)

Käytä hakua niin löytyy topicceja aiheesta

jad
-
Viestit: 2019
Liittynyt: 3.11.2003 18:56
Viesti:

ViestiKirjoittaja jad » 11.3.2007 22:03

Kyllä noin paljon ajettuun voi hyvinkin viri ohjelman laittaa.

Vaan ei vapaasti hengittävään.

Zemial
-
Viestit: 1561
Liittynyt: 23.7.2003 19:53

ViestiKirjoittaja Zemial » 11.3.2007 23:22

Tuon verra ajettu auto kannattaa viedä rullille iha eka ja kattoa että onko siellä ees alkuperäsiä tehoja tallessa.

salehen
-
Viestit: 3
Liittynyt: 10.3.2007 21:00

ViestiKirjoittaja salehen » 13.3.2007 16:03

voisiko joku ystävällisesti kertoa mistä noita teholastuja saa

Numppa
-
Viestit: 414
Liittynyt: 29.9.2004 9:05

ViestiKirjoittaja Numppa » 13.3.2007 16:29

Ilmeisesti ei tullut homma selväksi.

Vapaastihengittävään ei lastua kannata laittaa.

Ainoa hyöty siitä, joka saavutetaan tuntuu selässä. Lompakon kevenemisen myötä, ei kohdistu niin paljon vääntäviä voimia selkärankaan.

jad
-
Viestit: 2019
Liittynyt: 3.11.2003 18:56
Viesti:

ViestiKirjoittaja jad » 13.3.2007 16:37

http://www.emjpower.fi/listaus.php?tied ... wolkswagen tuol on kato lastuja ihin mihin vaan, löytyy varmaan vm:61 Zetoriinkin :)

qnarkill
-
Viestit: 614
Liittynyt: 28.7.2003 18:04

ViestiKirjoittaja qnarkill » 13.3.2007 18:37

käviskö?
Paras lastuviri olisi kyllä sinun autosi kokoonpanon mukaan datalogien perusteella säädetty. Jotkut jopa kuulema tekee sitä kadullakin ;)

Vesku
ffp jäsen
Viestit: 7374
Liittynyt: 16.7.2003 23:55

ViestiKirjoittaja Vesku » 13.3.2007 19:19

mitenkäs noi 2,3 V5 moottorit eroavat 150 vs 170hv?
Kun tuo BSR lupaa juurikin noille tehoille lastulla niin onko se alunperinkin ohjelmallinen ero, vai mitä eroa siellä koneissa on, venttiilimäärät?

Jonde
-
Viestit: 2089
Liittynyt: 23.7.2003 12:23

ViestiKirjoittaja Jonde » 13.3.2007 19:37

150hv on 10v ja 170hv on 20v


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 26 vierailijaa