Bora+ climatronic ongelma

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

Stombe
-

Bora+ climatronic ongelma

ViestiKirjoittaja Stombe » 3.3.2007 13:31

Kaikkee löyty söörtsillä mutta ei ihan sitä mitä itse etsin:

Hyyty lopullisesti koko ilmastointi järjestelmä, ei sitten puhalla yhtään mitään!
Kun starttaa auton niin silloin ohjauspaneelissa vilkkuu samaan tahtiin kaikki viivat jotka muodostaa kuvioita.

Jännä että näin kävi just ku huollatin ilmastointi-järjestelmänki, oli muuten sitten ihan vitusti vajautta!

Auto on bora -99 powerdiesel AJM

Vikakoodit luin vag-com:lla ja koodit tässä:

01271 - Position Motor for Temperature Flap (V68)
35-10 - - - Intermittent
01273 - Fresh Air Blower (V12)
35-00 - -
01274 - Air Flow Flap Position Motor (V71)
35-00 - -

Vikakoodit on nollattu ja palasivat takaisin samat.
Mikä mahtaa ola ongelmana, itse en ole tietokoneiden ihmalapsi ja kielipää heikko, mutta jotain aina ymmärtää ku takoo päähän.

Voisiko joku ystävällisesti auttaa ja kertoa minulle hieman selkokielellä suomen murteella että miten tässä näin kävi?
Kiitos.

Stombe
-

ViestiKirjoittaja Stombe » 3.3.2007 13:55

autodataa luin ja katsoin sieltä koodien merkitystä niin onko se siis sitten niin että puhaltimen moottorille tuli tunnit täyteen?

Stombe
-

ViestiKirjoittaja Stombe » 4.3.2007 22:16

Eihän tuota näköjään kukaan muu tiedä!

Purin moottorin pois ja se on paskana. Huomenna ostettava uusi moottori ku näköjään ei ole huollettavaa mallia ja toisekseen, etelän tarvikeliikkeessä 69€ uusi moottori..
Soitetaan maanantaina marmoritiskille ja kysytäänpäs hinta ja saatavuus.

Stombe
-

ViestiKirjoittaja Stombe » 6.3.2007 17:22

Selevä! Voi poistaa.
Kaikki pelaa. Lämmityslaitteiston moottorille tuli tunnit täyteen ja sen takia ilmastoinnin ohjauspaneelikin sekosi, nyt pellaa mainiosti.
Noin sataeuroa makso startax:lta ja laakkosen marmoritiskiltä se olisi ollut kaksisataaeuroa.

Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”