Neloskuupan taka-akselin pusliin OEM+(?)

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

heneka
-
Viestit: 5
Liittynyt: 19.10.2005 1:37

Neloskuupan taka-akselin pusliin OEM+(?)

ViestiKirjoittaja heneka » 3.3.2007 0:44

Selailin perhealbumia ja huomasin uuskoppasen ipanan (6L?) miedoimpien puslien olevan samalla koodilla kuin kuin neloskoppasessa. Jäykemmälle taka-akselille (15N/mm, basic 10N/mm) oli tarjolla eri pusla jonka numero alkoi 6Q0 ja Cupra Ärrään ja FR:ään oli 6LL 501 541. Onko kukaan koittanut mokomaa istuttaa neloskuuppaan tuntuman/keston parantamiseksi? Hintaa näytti olevan suunnilleen tuplaten...

Jonde
-
Viestit: 2089
Liittynyt: 23.7.2003 12:23

ViestiKirjoittaja Jonde » 3.3.2007 0:49

Normaali taka-akseli käyttää juu noita mk4 golffin puslia, mutta ärrässä on sitten oma akseli ja puslat joten sopivuutta on turha ilman kokeilua todeta, mutta jos tahtoo mk4 golffin paremmat puslat niin, powerflexit on saman hintaisia

heneka
-
Viestit: 5
Liittynyt: 19.10.2005 1:37

ViestiKirjoittaja heneka » 3.3.2007 1:20

Arvelin vaan, että noista PUR-puslistakin ollaan montaa mieltä ja OEM on aina kuitenkin OEM =). Esim. tälläista vortexilta:

http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=2118568&page=1

Liekö sitten noissa akseleissa muuta eroa kuin paksumpi vakaaja, sitä on tosiaan kokeilematta paha arvailla. Ajattelin josko sitten tähän uudempaan pohjalevyyn (6Q, 6L jne.) ois suunniteltu eri puslat eri vakaajille keston parantamiseksi. Huomasin myös, että Leijona cupra ärrässäkin on eri puslat, alku 1ML. Onko tietoa mitä eroa tässä on peruspertsagolffin akseliin?


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 28 vierailijaa