1.8 8V / 16V lohkosta kysymys

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

vwx
-
Viestit: 20
Liittynyt: 26.11.2003 9:24

1.8 8V / 16V lohkosta kysymys

ViestiKirjoittaja vwx » 18.1.2007 16:01

Kiinnostaa onko kokemuksia, jos kasaa 16V (KR) koneen tavallisen 1.8 koneen lohkolla, siis ilman öljyruiskuja, mutta muuten 16v männillä ja kannella yms.
Leikkaako kiinni ilman öljyruuttia? Onko kukaan kokeillut?

Jarno.v
-
Viestit: 218
Liittynyt: 6.9.2004 22:49

ViestiKirjoittaja Jarno.v » 18.1.2007 18:10

Sivuava kyssäri :) Onko g60(pg) nuita öljyruiskuja?
Ot. Miten g60 alakerta eroaa muuten normi 8v-koneesta, puristuksia on tietty vähemmän mutta muuten?

Tuomas
admin
Viestit: 6966
Liittynyt: 16.7.2003 18:09
Viesti:

ViestiKirjoittaja Tuomas » 18.1.2007 18:17

tuskin 16v leikkaa kiinni ilman öljysuuttimia, mutta männät ja sitä kautta palotila voi käydä kuumempana jolloin nakutusherkkyys huononee, mutta tuskin se muuten ehjässä vakiotekniikassa mitään nakutusta aiheuttais.

G60:n alakerrassa on öljysuuttimet. G60:ssä on lyhyemmät kanget (136mm) mitä muissa 1.8:eissa (144mm). G60:n mäntien puristuskorkeus on käsittääkseni myös muita suurempi (useita millimetrejä).
Viimeksi muokannut Tuomas, 18.1.2007 18:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

ifa
-
Viestit: 2527
Liittynyt: 17.11.2004 14:44

ViestiKirjoittaja ifa » 18.1.2007 18:18

Tuskinpa tuo 16 tappinen noihin öljyruuttien puutteesen hajoaa.

PG:ssä on öljyruutat ja tehostettu vedenkierto. Myös kiertokanget on erillaiset.


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa