Autoon vaihdettu airbagin ohjausyksikkö, kierukka ja bagi niin mitenkäs pitäs toimia kun sanoivat huollossa että pitäs olla samasta autosta bagi ja ohjaus yksikkö kun eivät onnistuneet 2min yrityksellä nollaan koodeja. Olisko jotain kikkaa olemassa kun pitäs jotkut softa numerot vastata toisiaan että kuulemma pelittäisi. jos tampereen seudulla osaisi homman niin voisi ilmoitta minulle, korvaan kyllä vaivan näön!
0407011256
[email protected]
Airbag ongelma
Valvoja: ffp jäsenet
Joo, osien (bägien ja ohjausyksikön ja vissiin ECUn(?)koodien pitää täsmätä. Olen ymmärtänyt, ettei eri koodeilla olevia vehkeitä voi käytännössä naittaa yhteen. Näin on mulle ainakin kerrottu useammastakin paikasta, joten kaipa sitä on uskominen. Koodit siis lukee ihan selvästi siinä palikoiden päällä olevassa tarrassa. Käytännössä niihin siis pitää laittaa samannumeroiset turvalaitteet kuin alkuperäisetkin.
Itse tuli taisteltua hiukan vastaavan ongelman kanssa joku aika sitten. Ongelmana oli että uusi bägien ohjainyksikkö ei osannut keskustella sivutörmäystunnistimien kanssa ja siksi uutta ohjainta ei pystynyt koodamaan.
Jos ohjainyksikkö vaihdetaan täytyy uuden ohjainyksikön olla samalla varaosanumerolla ja "värikoodilla", muuten saattaa olla ongelmia tiedossa. Vaikka kaikki numerot täsmäisivätkin täytyy uusi ohjain siltikin koodata oikeaksi. Vag-commi osaa aika hyvin ehdotella oikeita koodeja.
Jos ohjainyksikkö vaihdetaan täytyy uuden ohjainyksikön olla samalla varaosanumerolla ja "värikoodilla", muuten saattaa olla ongelmia tiedossa. Vaikka kaikki numerot täsmäisivätkin täytyy uusi ohjain siltikin koodata oikeaksi. Vag-commi osaa aika hyvin ehdotella oikeita koodeja.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”