Kr:n vauhtipyörän paino?

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

Saijeri
-
Viestit: 84
Liittynyt: 28.7.2003 17:40

Kr:n vauhtipyörän paino?

ViestiKirjoittaja Saijeri » 15.1.2007 16:51

Paljonko painaa kr:n vakio vauhtipyörä?

Antsa
-
Viestit: 1420
Liittynyt: 4.10.2003 22:27

ViestiKirjoittaja Antsa » 15.1.2007 20:36

paljon painaa dieselin/turbodieselin vauhtis? entä 1.6/1.8 vauhtikset?

MJF
-
Viestit: 1434
Liittynyt: 27.7.2003 23:17

ViestiKirjoittaja MJF » 15.1.2007 20:41

Nehän on samoja kaikissa. ~10kg levyn ja asetelman kanssa

Volkkarijermu
-
Viestit: 2953
Liittynyt: 23.7.2003 21:31
Viesti:

ViestiKirjoittaja Volkkarijermu » 16.1.2007 8:50

5,5 kiloo muistaakseni oma paino ja se on sama GU/EV/KR/PL... koneissa.

turska
-
Viestit: 6
Liittynyt: 11.11.2005 13:13

ViestiKirjoittaja turska » 16.1.2007 9:11

Aiheeseen liittyen tarkentava kysymys: Eli vauhtipyörä on kakkoskoppasissa aina sama vaikka kytkin olisi 190, 200 tai 210 mm halkaisijaltaan. Suurempi kytkin menee siis heittämällä paikoilleen uuden asetelman ja hilppeiden kanssa ilman muutoksia?

Onko vauhtipyörissä ajoitusmerkkejä ja niissä sitten eroa esim. 1.6 ja 1.8 8-venttiilisten kesken?

MJF
-
Viestit: 1434
Liittynyt: 27.7.2003 23:17

ViestiKirjoittaja MJF » 16.1.2007 9:40

Tarkennetaan vielä sen verran että kytkimen joka koolla on oma vauhtipyörä, kone koosta riippumatta.


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 29 vierailijaa