Kyseessä siis -88 Golf2 ja 1,8 ruiskukone
Kylmänä lähtee hienosti käymään ja toimii nätisti.
Kun kone lämpenee ja auton jättää tyhjäkäynnille, tyhjäkäynti laskee todella alas ja auto meinaa sammua ja sammuukin lopulta jos ei käy painamassa kaasua.
Kaasun painamisen jälkeen auto käy taas vähän aikaa ok, mutta sitten kierrokset taas laskevat.
Onko tässä moottorissa kylmäkäynnistyssuutin joka jäisi auki ja syöttäisi liikaa keittoa vai olisiko mahdollisesti joku anturi rikki?
Jos joku on törmännyt vastaavaan ongelmaan niin apu kelpaisi.
Golf 2, 1,8 yksipisteruisku tyhjäkäyntiongelma.
Valvoja: ffp jäsenet
No tuota vilkaseppa se kumilaippa ruiskun alla onko misä kunnosa.
Sitten kannattaa mulukoilla sitä tyhjäkäynti moottoria, onko se nyt se musta motikka siinä ruiskun kylessä? Kerää kuulemma paskaa sunmuuta kökköä sisääsä jolloin toiminta vähän häiriintyy..
Ja ja, bensanpaineensäätimen kalvon seutuville tuppasi kans vettä/jäätä menemään mutta sen kanssa sai olla varovainen.
Yleesäkin kaikki rälli siellä ruiskussa ei ole eduksi..
Söörtsillä kyllä löytyy kun nuita asioita on käsitelty kerran jos toisenki täällä!
Sitten kannattaa mulukoilla sitä tyhjäkäynti moottoria, onko se nyt se musta motikka siinä ruiskun kylessä? Kerää kuulemma paskaa sunmuuta kökköä sisääsä jolloin toiminta vähän häiriintyy..
Ja ja, bensanpaineensäätimen kalvon seutuville tuppasi kans vettä/jäätä menemään mutta sen kanssa sai olla varovainen.
Yleesäkin kaikki rälli siellä ruiskussa ei ole eduksi..
Söörtsillä kyllä löytyy kun nuita asioita on käsitelty kerran jos toisenki täällä!
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 26 vierailijaa