Golf 2, 1,8 yksipisteruisku tyhjäkäyntiongelma.

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

virtaz
-
Viestit: 27
Liittynyt: 28.9.2005 22:20

Golf 2, 1,8 yksipisteruisku tyhjäkäyntiongelma.

ViestiKirjoittaja virtaz » 13.1.2007 17:09

Kyseessä siis -88 Golf2 ja 1,8 ruiskukone

Kylmänä lähtee hienosti käymään ja toimii nätisti.
Kun kone lämpenee ja auton jättää tyhjäkäynnille, tyhjäkäynti laskee todella alas ja auto meinaa sammua ja sammuukin lopulta jos ei käy painamassa kaasua.
Kaasun painamisen jälkeen auto käy taas vähän aikaa ok, mutta sitten kierrokset taas laskevat.

Onko tässä moottorissa kylmäkäynnistyssuutin joka jäisi auki ja syöttäisi liikaa keittoa vai olisiko mahdollisesti joku anturi rikki?

Jos joku on törmännyt vastaavaan ongelmaan niin apu kelpaisi.

virtaz
-
Viestit: 27
Liittynyt: 28.9.2005 22:20

ViestiKirjoittaja virtaz » 13.1.2007 17:26

Tarpeeksi kun jaksoi tuohon hakuun arvailla sopivia sanoja niin jossain vanhassa keskustelussa oli mainittu että ilmavuoto aiheuttaa tällaista.
Pitää tutkia asiaa kunhan jaksan raahautua talliin.

Jak3
-
Viestit: 2766
Liittynyt: 16.8.2004 8:39

ViestiKirjoittaja Jak3 » 14.1.2007 1:00

No tuota vilkaseppa se kumilaippa ruiskun alla onko misä kunnosa.
Sitten kannattaa mulukoilla sitä tyhjäkäynti moottoria, onko se nyt se musta motikka siinä ruiskun kylessä? Kerää kuulemma paskaa sunmuuta kökköä sisääsä jolloin toiminta vähän häiriintyy..
Ja ja, bensanpaineensäätimen kalvon seutuville tuppasi kans vettä/jäätä menemään mutta sen kanssa sai olla varovainen.

Yleesäkin kaikki rälli siellä ruiskussa ei ole eduksi..

Söörtsillä kyllä löytyy kun nuita asioita on käsitelty kerran jos toisenki täällä!


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 26 vierailijaa