Miten nuo sporttisemmat iskarit sopivat vakio jousien kavereiksi? Eli kun tuo 98 mallinen TDI ei ole milliäkään liian korkealla, mutta vakio iskareilla tuo on melko toivoton lulla, tarvii siis saada tiukempaa alustaa. Riittääköhän pelkkien iskareiden vaihto, vai tarviikohan noi 120tkm ajettut vieteritkin uusia? Mitkä mahtaa olla käypäset iskarit (merkki ja malli), myyjiltä kun kysyy, niin heidän edustamansa merkki on aina markkinoiden paras ;D
Niin ja ei haittaisi jos hinnan maksaisi laadusta, eikä niin että valtaosa hinnasta menee pelkän merkin ostamiseen.
-HannuK
IV Golffiin paremmat iskarit ilman madallusta?
Valvoja: ffp jäsenet
Passattiin vaihdoin Konin keltaiset tolpat orkkisjousien kaveriksi. Tuli kyllä todella paljon tanakampi, parempi, napakampi alusta. Toki varmaan paranisi vielä reilusti jos lisäisi laatikossa odottelevat Eibachit, mutta kun ne on liian lyhyet. Ei haluta madaltaa autoa yhtään eli vähän sama juttu kuin topikin aloittajalla. Tällä hetkellä takaiskareita on ruuvattu 180 astetta ja etusia 90 astetta löysimmästä asennosta ja ei ole ainakaan liian pehmeä.
Kyllä kunnon tolpat muuttaa auton ihan erilaiseksi vaikka olisi orkkisjouset.
Kyllä kunnon tolpat muuttaa auton ihan erilaiseksi vaikka olisi orkkisjouset.
IV Golffiin paremmat iskarit ilman madallusta?
Nuo ehdotetut heavy duty jouset, joita Jonde ehdotti, voisivat olla ihan asialliset. Tallilla sain jo konsultaatioo siitä että jousten lisäksi pitäs vaihtaa mahdollisesti myös pohjaanlyöntikumit. Kiva olisi tietää / kuulla kokemuksia, että miten hyvin nuo hoitaisivat tuon alustan jäykistämisen. Eikä haittaa yhtään jos sitä maavaraa tulisikin se sentti pari lisää :D
-HannuK
-HannuK
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 25 vierailijaa