mk2 pätkii
Valvoja: ffp jäsenet
mk2 pätkii
Eli -88 Golffi ja käy vaan kolmella pytyllä. 4. sylinteri on pimeänä ja sytkä puolelle on vaihdettu johdot, kansi ja pyörijä eikä auta. Auto käy kyllä tyhjäkäyntiä, mutta huonosti. Jos ottaa tulpanjohdon irti 1. , 2. tai 3. sylinteristä niin meinaa sammua mutta, 4. niin ei mitään vaikutusta. Missä vika?
Ilmeistyi ajossa, ei tehty mitään remmonttia. Eilen avasin kannen ja tarkistin venttiilien kunnon varmuudenvuoksi vaikka puristus ja ohivuotomittaukset olikin tehty. kaikki näytti hyvältä lukuunottamatta karstoittunutta nelos pyttyä.
Mites Hall-anturi? Olen kuullut että voisi sekin aiheuttaa tuontyyppistä ongelmaa.
Mites Hall-anturi? Olen kuullut että voisi sekin aiheuttaa tuontyyppistä ongelmaa.
Joskus joku huhuili, että virranjakajan akselin väljyys voisi aiheuttaa myös pätkimistä yhdessä pytyssä (en muista, mikä). Tosin silloin sen pitäisi näkyä kipinän puutteena tai heikkoutena.
Jotenkin tuo edelleen kuulostaisi sytytyspuolen ongelmalta. Onko kipinä yhtä kirkas kuin muilla pytyillä ja jatkuvaa?
Edit: Myös hall-anturin temppuilu näkyisi kipinässä.
Jotenkin tuo edelleen kuulostaisi sytytyspuolen ongelmalta. Onko kipinä yhtä kirkas kuin muilla pytyillä ja jatkuvaa?
Edit: Myös hall-anturin temppuilu näkyisi kipinässä.
Eli autosta on nyt tarkistettu sylinterinkansi ja kaikki oli kunnossa, virranjakaja on uusi eli samalla myös hal-anturi on suljettu pois vika listalta. Tulpat, tulpanjohdot, pyörijä ja virranjakajan kansi. Edelleen on sama vika ja kaasua painettaessa kaasari sylkee ulospäin höyryä/nestettä. Nyt on tarkistettu myös puristuspaineet lämpösellä koneella ja kolme näytti 10,5 ja ys 11,0 että pitäis puristustenkin olla kunnossa. Eikö kenelläkään muulla ole ollut vastaavanlaisia ongelmia?
VW Golf cl 1,6 (kaasari Pierburg 2e) -88
VW Golf cl 1,6 (kaasari Pierburg 2e) -88
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa