Eberi
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
Eberi
autossa eeberi, kun pistää päälle rele naksahtaa ja auton puhallin lähtee pyörimään.
Muuta ei sitten tapahdukaan.
Vikakoodia ei tule.
Missä vois olla vika?
Muuta ei sitten tapahdukaan.
Vikakoodia ei tule.
Missä vois olla vika?
-
- -
Lähteekö lämmittimen polttoainepumppukaan raksuttamaan auton alla? Jos ei lähde tai lämppärin vesipumppukaan ei pyöri, niin tuuletustoiminto päällä veikkaisin. Yks johto kytketty väärin. Oisko ollu harmaa/musta, enkä myöskään pitikö siihen tulla + vai - jännite, niin tuuletus on päällä. Joku joka muistaa, niin jatkakoon.
Välttämättä ei oo mitään edes kytketty väärin, riippuu millainen laite sinulla on lämmittimen käskytykseen. Perus minikellossa ei ole tuuletustoimintoa, mutta viikkokellossa ja kaukosäätimissä on, ainakin TP5:ssä ja Easy Start R+:ssa. Jos on minikello ja tuuletustoiminto vain toimii, niin virhe löytyy kytkennöistä.
Välttämättä ei oo mitään edes kytketty väärin, riippuu millainen laite sinulla on lämmittimen käskytykseen. Perus minikellossa ei ole tuuletustoimintoa, mutta viikkokellossa ja kaukosäätimissä on, ainakin TP5:ssä ja Easy Start R+:ssa. Jos on minikello ja tuuletustoiminto vain toimii, niin virhe löytyy kytkennöistä.
-
- -
-
- -
Sisäpuhallusta ja vesipumppua ohjaa kello. (ei siis mitään tekemistä itse lämmittimen kanssa)
Voit tarkistaa onko kellon liittimeen nastaan 8 kytketty vikadiagnostiikkajohto.
Jos ei niin vikoja ei paljon kannata arpoa ja itse et vielä tässävaiheessa voi asialle mitään tehdä. Helpommalla pääsee kun käy luettamassa vikakoodit jossain.
Tai tulevaisuutta varten vetää diagnostiikkajohdon lämmittimeltä kellolle.
Voit tarkistaa onko kellon liittimeen nastaan 8 kytketty vikadiagnostiikkajohto.
Jos ei niin vikoja ei paljon kannata arpoa ja itse et vielä tässävaiheessa voi asialle mitään tehdä. Helpommalla pääsee kun käy luettamassa vikakoodit jossain.
Tai tulevaisuutta varten vetää diagnostiikkajohdon lämmittimeltä kellolle.
-
- -
-
- -
Lainataas topiccia.
Kauanko menee käynnistyksestä, että alkaa puhaltamaan sisälle lämmintä?
Mulla tossa Transussa alkup. Eberi, eikä ala 15-minuutissa puhaltamaan sisälle! Onko tuo normaalia? Moottoria se lämmittää kyllä ja puhaltaa lämmintä sitte ku virrat laittaa päälle.
Edit: Ei puhalla ollenkaan! Testattu tänä aamuna!
Kauanko menee käynnistyksestä, että alkaa puhaltamaan sisälle lämmintä?
Mulla tossa Transussa alkup. Eberi, eikä ala 15-minuutissa puhaltamaan sisälle! Onko tuo normaalia? Moottoria se lämmittää kyllä ja puhaltaa lämmintä sitte ku virrat laittaa päälle.
Edit: Ei puhalla ollenkaan! Testattu tänä aamuna!
Viimeksi muokannut GTi-Perttu, 12.12.2006 14:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- -
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”