Tuli ostettua Borakone ja siinä ajotieteiskone, ongelmineen..
Näytössä propleemaa eli ku auto on kylmänä ja myöskin näyttöki silloin, näytöstä näkyy hyvin mutta ku se lämpiää, noin kymmenen minuutin päästä, niin rupeaa näkymään huonosti ja ku on ajanu monta tuntia eli varmasti ihan lämmin niin näkyy jo todella huonosti..
Tietääkö kukaan mikä tuossa ongelmana ja hienoa ratkaisua ongelmaan?
Onko näyttö sökönä?
Kosketusvika?
Vai onko se loppusuoralla?
Bora ajotietsikan ongelma
Valvoja: ffp jäsenet
Niin no ei minua se viiksi niin ihmetytä, sen voin vaihtaa uuden mutta se näyttö ku on himmee niin vähän enemmän mietityttää,
Onko siihen jollain fiksummalla (jos sellaista on) tietoa ja keinoa korjaukseen?
Ei nyt ihan suin päin viitsisi uutta mittaristoa ostaa, tosin ei tuo nyt kovin hirveitä kyllä Ebay:ssa maksais... Samalla pistäis tulemaan MFD:nkin..
No en minä nyt niin hirvee Guru ole, automekaanikko ammatiltani vaan.. laiska sellainen =)
Onko siihen jollain fiksummalla (jos sellaista on) tietoa ja keinoa korjaukseen?
Ei nyt ihan suin päin viitsisi uutta mittaristoa ostaa, tosin ei tuo nyt kovin hirveitä kyllä Ebay:ssa maksais... Samalla pistäis tulemaan MFD:nkin..
Josset sie siltä alalta mikää guru oo. Jos aattelee tarkemmi nii et taida kun et oo sitä jo korjannut?
No en minä nyt niin hirvee Guru ole, automekaanikko ammatiltani vaan.. laiska sellainen =)
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”