Tuli hommattua tuollainen g2 1.8 8v talvi kiesiksi ja samalla askarteltavaa kylliksi...
Isoin ongelma on nyt tuo revennyt poljintuenta(pukki). Kytkin ei pelaa sen takia enään ollenkaan ja irroitus tuntuu olevan aikasmoinen homma. Poljintuenta on kertaalleen jo hitsailtu läjään, joten se ei ole ratkaisu. Mitä kaikkea tuolta joutuu purkamaan että pukki lähtee irti? Kaikki mutterit jo paikallistettu ja polkimet irroiteltu mutta homma tökkii nyt pahasti...Kaikki tieto tervetullutta ja kuvat auttavat enemmän kuin tuhat sanaa!
Apuja g2:n poljintuennan vaihtoon!
Valvoja: ffp jäsenet
Onko siinä itsesäätyvä kytkinvaijeri?
Omassa golfissa tuota ei ole, mutta siltikin oli kieltämättä aika homma taiteilla se sieltä ulos. Sieltä nivelestä naputtelet sen ohjaustangon irti. Konehuoneen puolelta jarrupääsylinteri myös irti ja vetää sitä niin paljon keulaan päin kuin mahtuu tulemaan. Sitten vaan kikkailua että sen saa tieltä taiteltua pois. Jos ei ole väliksi meneekö sama paketti enää takaisin, niin tietysti rälläkällä paloittelu autoon helpottaa ihan pirusti.
Takaisinasentamiseen en osaa kertoa mitään käypiä vinkkejä, itse vedin siitä sen yläosan raa'asti pois rälläkällä. Sen mihin tulee muistaakseni ne kaksi tai kolme ylintä mutteria kiinni. Hyvin on pysynyt paikoillaan ilmankin ja sen lärpyttimen kanssa ei mennyt millään takaisin paikoilleen. Lisäpurkamisella olisi ehkä onnistunut, mutta ei jaksanut ruveta hifistelemään kun oli kiire saada auto ajoon.
Omassa golfissa tuota ei ole, mutta siltikin oli kieltämättä aika homma taiteilla se sieltä ulos. Sieltä nivelestä naputtelet sen ohjaustangon irti. Konehuoneen puolelta jarrupääsylinteri myös irti ja vetää sitä niin paljon keulaan päin kuin mahtuu tulemaan. Sitten vaan kikkailua että sen saa tieltä taiteltua pois. Jos ei ole väliksi meneekö sama paketti enää takaisin, niin tietysti rälläkällä paloittelu autoon helpottaa ihan pirusti.
Takaisinasentamiseen en osaa kertoa mitään käypiä vinkkejä, itse vedin siitä sen yläosan raa'asti pois rälläkällä. Sen mihin tulee muistaakseni ne kaksi tai kolme ylintä mutteria kiinni. Hyvin on pysynyt paikoillaan ilmankin ja sen lärpyttimen kanssa ei mennyt millään takaisin paikoilleen. Lisäpurkamisella olisi ehkä onnistunut, mutta ei jaksanut ruveta hifistelemään kun oli kiire saada auto ajoon.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 28 vierailijaa