1.8T vapaakäynissä häikkää!
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 13
- Liittynyt: 24.11.2006 11:20
1.8T vapaakäynissä häikkää!
nii, mulla on 1.8T VW -98. Siinä on tyhjäkäynnissä jotaa häikkää, aina kun vetää liikennevaloihin ja kytkimen pohjaa kierrokset tottakai laskee alle 1000 k/min. Mut ku se tippuu 700-950 siinä välissä se heijjaa aikas pitkää ennen ku se tasottuu.
huomaa parhaiten turbon bar mittarissa ku hyppii ihan valtoimena.
missä vika?, kertokaa vw tietävät henkilöt enemmin tai kellä samoja ongelmia?
sit polin pikkasen hyppii jalan alla ku pitää jalkaa päällä...
;Mut konehuoneen puolella ku kääntää mekaanista kaasua ja päästää.. ei se vaijeria liikuta mikä vois vaikuttaa hytinpuolelle!
et aika outoa
lastu on
forgen dumppi ja kartio filtteri, kotelolla.
uusittu kaikki alipaineletkut läpinäkyvään kudosletkuihin
et olisko vika maffissa tai jossaa anturissa?
tai yksi syy voi olla kaasuläpässä että on likanen, et se antaa väärää informointia
eikä asetu aloillee vaa heiluttaa läppää yms. vaikee sanoo ku en hirveest tiedä:))
vai massamittari?
vaikuttaako tekijät kulutuksee, tuntus et on pikkasen korkeahko kaupunki:12l yhdistetty:9l matka 7l. Yhdistetty ku vetää 100km suuntaa ajonopeus 90-110 km/h välis koko matkan ni jotaa 7.8-8.8l sadalla ajotietokoneen mukaa, tuntuu jotenki korkeelt tai kuvittelenko? hhe:)
kertokaa te, asiasta selvää ottanee:))???
huomaa parhaiten turbon bar mittarissa ku hyppii ihan valtoimena.
missä vika?, kertokaa vw tietävät henkilöt enemmin tai kellä samoja ongelmia?
sit polin pikkasen hyppii jalan alla ku pitää jalkaa päällä...
;Mut konehuoneen puolella ku kääntää mekaanista kaasua ja päästää.. ei se vaijeria liikuta mikä vois vaikuttaa hytinpuolelle!
et aika outoa
lastu on
forgen dumppi ja kartio filtteri, kotelolla.
uusittu kaikki alipaineletkut läpinäkyvään kudosletkuihin
et olisko vika maffissa tai jossaa anturissa?
tai yksi syy voi olla kaasuläpässä että on likanen, et se antaa väärää informointia
eikä asetu aloillee vaa heiluttaa läppää yms. vaikee sanoo ku en hirveest tiedä:))
vai massamittari?
vaikuttaako tekijät kulutuksee, tuntus et on pikkasen korkeahko kaupunki:12l yhdistetty:9l matka 7l. Yhdistetty ku vetää 100km suuntaa ajonopeus 90-110 km/h välis koko matkan ni jotaa 7.8-8.8l sadalla ajotietokoneen mukaa, tuntuu jotenki korkeelt tai kuvittelenko? hhe:)
kertokaa te, asiasta selvää ottanee:))???
-
- -
- Viestit: 13
- Liittynyt: 24.11.2006 11:20
joo niinpä. kävin vw merkkihuollossa, ne sano että voit putsata itse sen.
Joutuu kuulema käydä sit säädättämässä se läppä tietokoneen perässä, niin he väittivät.
sika ärsyttävä pirre vaa, sekää ei sit oo varma, et korjautuuko se sen jälkee..
maksas vaa 70€ se säädätys, sekin voi olla turhaa;)
mut kertokaa vaa lisää mielipiteitä?? ??
tänää ajelin ja nostin kolmosella painetta, laskin kaasuu ylemäs, nykäs sen jälkee aikamoisesti. Ihmettelin ja mietin mikä on! , no sit ajattelin et forgen dumpissa
varmaa liian jäykkä jousi.
menin pajalle ja vaihoin löysemmän kierteen,
en ole viel kokeillu pitempää et miten toimii mut painetta nostaa hivenen
enempi;)
kai se nostaa mäntää ylemmäs ja nostaa painetta paremmin, toi on siis mäntä mallinen. svi svi äänet lähti melkee kokonaa, nyt vaa suunillee suhisee ja päästää hyvät kohinat takas päin.. heh :)
Joutuu kuulema käydä sit säädättämässä se läppä tietokoneen perässä, niin he väittivät.
sika ärsyttävä pirre vaa, sekää ei sit oo varma, et korjautuuko se sen jälkee..
maksas vaa 70€ se säädätys, sekin voi olla turhaa;)
mut kertokaa vaa lisää mielipiteitä?? ??
tänää ajelin ja nostin kolmosella painetta, laskin kaasuu ylemäs, nykäs sen jälkee aikamoisesti. Ihmettelin ja mietin mikä on! , no sit ajattelin et forgen dumpissa
varmaa liian jäykkä jousi.
menin pajalle ja vaihoin löysemmän kierteen,
en ole viel kokeillu pitempää et miten toimii mut painetta nostaa hivenen
enempi;)
kai se nostaa mäntää ylemmäs ja nostaa painetta paremmin, toi on siis mäntä mallinen. svi svi äänet lähti melkee kokonaa, nyt vaa suunillee suhisee ja päästää hyvät kohinat takas päin.. heh :)
-
- -
- Viestit: 13
- Liittynyt: 24.11.2006 11:20
vika koodit oli merkkiliikkessä..16514 rivi1-tunnistin1 sähkövika virtapiirissä satunnainen. 00561, seoksen sopeutus mukautusraja (summa) ylittynyt satunnainen. 17978,moottorin ohjainlaite lukittu, satunnainen
kaikki on satunnaisii vikoja mut ota vielä noista selvää..
jos putsaus ei auta,niin paljonkohan maksaa uus paketti? ja jos merkkiliikkeeseen ei viitti mennä tuhlaa kaikkia rahoja:))
mitenköhän sen huomaa jos menee varaohjelmalle ei oikeen ole ilmoitellu mitenkää ??
hankie, mist hommaat uuden?, ja pistätkö ite paikallee? Kuulema joutuu säädättää jos itse ropaa sen paikalle
kaikki on satunnaisii vikoja mut ota vielä noista selvää..
jos putsaus ei auta,niin paljonkohan maksaa uus paketti? ja jos merkkiliikkeeseen ei viitti mennä tuhlaa kaikkia rahoja:))
mitenköhän sen huomaa jos menee varaohjelmalle ei oikeen ole ilmoitellu mitenkää ??
hankie, mist hommaat uuden?, ja pistätkö ite paikallee? Kuulema joutuu säädättää jos itse ropaa sen paikalle
-
- -
- Viestit: 13
- Liittynyt: 24.11.2006 11:20
nii putko haittaneeko jos herjaa vikakoodia? varmaa sen takia ku on eripalikat kii, et ei alkuperästä ??
yskäsee, niin paljon yks perkuleen läppämurikka.. nii tuleeks siin sisuskalut ulkopyöriällä vai koko paska runkoinee?n?? no pitää kysellä purkaamolta....
ite sen kai voi vaihtaa ja sit käyttää jossaa säädätyksessä...
yskäsee, niin paljon yks perkuleen läppämurikka.. nii tuleeks siin sisuskalut ulkopyöriällä vai koko paska runkoinee?n?? no pitää kysellä purkaamolta....
ite sen kai voi vaihtaa ja sit käyttää jossaa säädätyksessä...
-
- -
- Viestit: 13
- Liittynyt: 24.11.2006 11:20
-
- -
- Viestit: 13
- Liittynyt: 24.11.2006 11:20
-
- -
- Viestit: 13
- Liittynyt: 24.11.2006 11:20
joo ei vaihettu viel. no vie se sen minkä tankkii puhaltaa..:)
hankie, oliks sulla kaasuläppä electrooninen vai vaijerilla? tuli just et mulla ku on vaijerilla ni se pitäs mennä putsauksella, mut varmaa tietoo ei oo... vai?
hormei löyty:VARAOSAVARASTO by Quantum Accendo
Palvelevaa nettikauppaa autoharrastajille.
Puhelin ma-la kSUPERSPORT PAKOPUTKISTOT JA ÄÄNENVAIMENTIMET
Supersport-pakoputkistot suunnitellaan ja valmistetaan Saksassa. Mallikohtaisesti suunnitellut pakoputkistot parantavat moottorin hengitystä koko kierrosalueella, mikä nostaa tehoa ja parantaa ajettavuutta.
Supersport-pakoputkisto on laatutuote alusta loppuun: se sopii suoraan alkuperäisiin kiinnikkeisiin – asennus ei vaadi kiinnikkeiden virittelyä. Urheilullinen murina syntyy ilman halvolle äänenvaimentimille tyypillistä pärinää tai häiritseviä resonansseja. Supersportin soundi on voimaa uhkuvaa murinaa –miellyttävällä volyymilla
SUPERSPORT tarjoaa ainoana 29 erilaista vaihtoehtoa pakoputken pääksi. Ja ilman lisähintaa!
Duplex, teräs, viimeistelty mustaksi + vapaavalintainen pakoputken pää 395€ sis. alv ja UPS-rahti kotiovelle. .
IVOL -duplex 345€
ovaalit tai dtm tuplapäät (kuvassa dtm-päät)
TOIMITUSEHDOT
Tarjotut hinnat ovat voimassa ennakkomaksulla. Saatuamme tilauksesi lähetämme laskun (pdf-tiedostona), ja teemme tehdastilauksen. Kun maksu on maksettu, tilaus toimitetaan tavarantoimittajan logistiikkakeskuksesta. Toimitusaika on tyypillisesti noin kaksi viikkoa. Tarkistamme toimitusajan jokaisen tilauksen yhteydessä ja informoimme heti mahdollisista muutoksista. Varaosavaraston toimituksista vastaavat maailman suurin kuriiriyhtiön United Parcel Service, UPS ja suurin eurooppalainen kuriiriyhtiön DHL. Toimitamme tuotteet kotiovelle asti.
Mitä laitetaan tulemaan?
Parhain terveisin,
VARAOSAVARASTO
Paavo Mäkinen
lo 10-18 045 6388506
hankie, oliks sulla kaasuläppä electrooninen vai vaijerilla? tuli just et mulla ku on vaijerilla ni se pitäs mennä putsauksella, mut varmaa tietoo ei oo... vai?
hormei löyty:VARAOSAVARASTO by Quantum Accendo
Palvelevaa nettikauppaa autoharrastajille.
Puhelin ma-la kSUPERSPORT PAKOPUTKISTOT JA ÄÄNENVAIMENTIMET
Supersport-pakoputkistot suunnitellaan ja valmistetaan Saksassa. Mallikohtaisesti suunnitellut pakoputkistot parantavat moottorin hengitystä koko kierrosalueella, mikä nostaa tehoa ja parantaa ajettavuutta.
Supersport-pakoputkisto on laatutuote alusta loppuun: se sopii suoraan alkuperäisiin kiinnikkeisiin – asennus ei vaadi kiinnikkeiden virittelyä. Urheilullinen murina syntyy ilman halvolle äänenvaimentimille tyypillistä pärinää tai häiritseviä resonansseja. Supersportin soundi on voimaa uhkuvaa murinaa –miellyttävällä volyymilla
SUPERSPORT tarjoaa ainoana 29 erilaista vaihtoehtoa pakoputken pääksi. Ja ilman lisähintaa!
Duplex, teräs, viimeistelty mustaksi + vapaavalintainen pakoputken pää 395€ sis. alv ja UPS-rahti kotiovelle. .
IVOL -duplex 345€
ovaalit tai dtm tuplapäät (kuvassa dtm-päät)
TOIMITUSEHDOT
Tarjotut hinnat ovat voimassa ennakkomaksulla. Saatuamme tilauksesi lähetämme laskun (pdf-tiedostona), ja teemme tehdastilauksen. Kun maksu on maksettu, tilaus toimitetaan tavarantoimittajan logistiikkakeskuksesta. Toimitusaika on tyypillisesti noin kaksi viikkoa. Tarkistamme toimitusajan jokaisen tilauksen yhteydessä ja informoimme heti mahdollisista muutoksista. Varaosavaraston toimituksista vastaavat maailman suurin kuriiriyhtiön United Parcel Service, UPS ja suurin eurooppalainen kuriiriyhtiön DHL. Toimitamme tuotteet kotiovelle asti.
Mitä laitetaan tulemaan?
Parhain terveisin,
VARAOSAVARASTO
Paavo Mäkinen
lo 10-18 045 6388506
-
- -
- Viestit: 13
- Liittynyt: 24.11.2006 11:20
Mul on kans ittel toi vaijerilla! vaihdatin pajalla porissa ei oo ittel vag-comii et vois sopeuttaa:( eikä kyl varmaa kannatakkaan jos ei siit mitään se koomin tie:D kyl mul vähä vaikutti pensan kulutukseen ja muutenki auto on käynniltä parempi. Jos sulla se läppä rikki on niin ei putsaus auta vaan on laitettava se uus! mul ei ittel ollu se läppä paskanen mut ei vaan toiminut kun kerran oli paska mikä paska:D!
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 27 vierailijaa