passat ja turbo

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

mode
-
Viestit: 6
Liittynyt: 27.11.2006 22:08

passat ja turbo

ViestiKirjoittaja mode » 27.11.2006 23:08

Moro!
Ensimmäinen postaus täällä \o/
Autoni on VW Passat `90 G60, jonka remmiahdin on vaihdettu pakokaasuahtimeen !
ahtomittari näyttää alipainetta, ja alipaine senkun nousee kun antaa kaasua.
Kyselin vähän, ja kuulemma hukkaportin kello rikki. Tämäkö aiheuttaa tämän?
Oireet ovat siis alipaine, todella_ laiska auto, ja tyhjäkäynti uupuu.

Olen viemässä asiantuntevalle auton keskiviikkona, uskaltaakohan sillä ajaa sen 80km?

kiitoksia jo etukäteen.

- dani

Miksu.
-
Viestit: 1248
Liittynyt: 6.9.2004 10:03

ViestiKirjoittaja Miksu. » 28.11.2006 14:46

Onko ahto paine mittari lähtö otettu turbon imu puolelta :):):):)

mode
-
Viestit: 6
Liittynyt: 27.11.2006 22:08

ViestiKirjoittaja mode » 28.11.2006 16:25

Kyllähän se imusarjassa on.
Vika siis ei ole ahtopainemittarissa, vaan jossain muualla. quote edellinen postaus.
Mietityttää uskallanko ajaa huomenna n. 80km pajaan :o

V-I-Z
-
Viestit: 23
Liittynyt: 2.1.2005 17:06

ViestiKirjoittaja V-I-Z » 28.11.2006 17:09

Kyllähän se voi hyvin tuo kello olla. Eli turbo ei ahda, koska suuri osa pakokaasuista pääsee hukkaportin kautta -> imusarjassa alipaine. Voithan tuota kokeilla säätämällä kellon hukkaporttia ohjaavaa "tankoa", niin että hukkaportti on aina kiinni. Näin ei kannata enempiä ajella, mutta kokeilun kyllä kestänee...


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 25 vierailijaa