Passatin koneen vaihdosta?
Valvoja: ffp jäsenet
Passatin koneen vaihdosta?
Eli olen ostamassa passat 1.6 farkkua vm88. Niin et eihän tohon voi laittaa 2.8 vr6 tekniikkaa koska vakiona noin pieni kone? Joten aattelin vaihtaa 1.8 G60 tekniikan vakion tai jos hyvällä hinnalla löytyy valmiiksi viritetty... Ja kaikkea muutakin hauskaa tulossa... Vähän neuvojakin saa antaa koneen vaihdosta... Niin ja onks noit 1.8 G60 neliveton? ko tarkotus oi nelivedoks toi kans vaihtaa...
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
Ootko jo ottanu selvää paljonko tulee muutosprosenteiks jos toteutat kaikki suunnitelmat?
Toi G60 ei oo maailman luotettavimmassa maineessa. Ehdotan että hankit jonkun 1,8 syncron (pienellä koneella enivei...) ja ahdat sen perinteisellä pakokaasuahtimella. Jää muutosprosentit kolariystävällisemmäks.
Toi G60 ei oo maailman luotettavimmassa maineessa. Ehdotan että hankit jonkun 1,8 syncron (pienellä koneella enivei...) ja ahdat sen perinteisellä pakokaasuahtimella. Jää muutosprosentit kolariystävällisemmäks.
Viimeksi muokannut H. Jormalainen, 21.11.2006 0:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
syncrossa taitaa olla toi peräkopin pohjalevy parikymmentä senttiä korkeammalla kuin vastaavassa etuvetoisessa... tilanahtaus saattaa iskeä päälle. viellä jos vakioa yrittää muutos katsastaa niin eipä ole mitään järkeä. etuvetoiseksi veeärräksi joutuu pakostakin vaihtaan motin, laatikon, vetarit, navat, jarrut, putkiston, absit ja johtosarjat, syylärin+flektin, etukannakkeen (jos vaihtaa jämerämmät tukikumit, iskarit yläpäineen, kallistuksenvakaajan jne jne
turbottamisen pienin huolenaihe taitanee olla toimintatonnin hintainen päästömittaus.
Helpointa taitaisi olla perinteinen viritys tohon 1.6 kun se taitaa olla vielä kaasarilla eli 1.8 sisuskalut, Bellin kirjaa lainaten (1.6 käsittelyssä) virinokka, isommat venttiilit, peltipakosarja + kunnon kaasari. Yli 120 heppaa pitäisi tulla kevyesti eikä inssille tarvi kertoa mitään eikä erota muuta kuin peltipakosarjan + paremman putkiston :)
Alustaksi eibachin (jos jostain vielä löytää, valmistus kait loppu?) tai weitecin jouset ja iskareiksi sachsin advantaget niin on sen jälkeen jämäkkä ajaa. Jarruille ei minun mielestä tarvi tehdä mitään kun etulevyt on 256:t ja takana on 200mm rummut.
Helpointa taitaisi olla perinteinen viritys tohon 1.6 kun se taitaa olla vielä kaasarilla eli 1.8 sisuskalut, Bellin kirjaa lainaten (1.6 käsittelyssä) virinokka, isommat venttiilit, peltipakosarja + kunnon kaasari. Yli 120 heppaa pitäisi tulla kevyesti eikä inssille tarvi kertoa mitään eikä erota muuta kuin peltipakosarjan + paremman putkiston :)
Alustaksi eibachin (jos jostain vielä löytää, valmistus kait loppu?) tai weitecin jouset ja iskareiksi sachsin advantaget niin on sen jälkeen jämäkkä ajaa. Jarruille ei minun mielestä tarvi tehdä mitään kun etulevyt on 256:t ja takana on 200mm rummut.
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
Kannattaa kyllä ennemmin ostaa alkuperäinen VR6 kuin käydä tekemään sellaista, hinta on nimittäin akkiä yli sen millä olisi saanut suoraan sellaisen.Babar Posted: 21.11.2006 0:24 Post subject:
--------------------------------------------------------------------------------
Nettiautosta tollasen VR6 2.8 -92 farmari Pasuunan saa 2500€.
Farmari Syncronkin saa alle 3000€, että kannattaako edes moiseen ryhtyä ja onko edes mahdollista?
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa