Alustasarjan asennus pääkaupunkiseudulla?
Valvoja: ffp jäsenet
Alustasarjan asennus pääkaupunkiseudulla?
Taas kerran tästä asennuksesta..pitäis saada kw var1 4-motioniin alle. Kyselykierroksen jälkeen hinnat pöyrineet 300-450 euron välille. Kertokaas köyhälle vinkkiä missä saa laitatettua alustan sopuhintaan? Esmes +-50 km hesasta...
Morjesta.
Elikkä tuo 300€ kuulostaa jo jokseenkin kohtuulliselta ajatellen työtä. Tuon nelikon takatolpan irroittaminen on hieman työläämpi. Itsellä samanlainen auto ja tutkailin alustavasti että millainen projekti on kun itsellekin palikat saapuu. Todennäköisesti joutuu pudottamaan koko alatukivarren pois paikaltaan, jonka jälkeen pitääkin tehdä sitten taas pyöränsuuntaus.
T:Raine
Elikkä tuo 300€ kuulostaa jo jokseenkin kohtuulliselta ajatellen työtä. Tuon nelikon takatolpan irroittaminen on hieman työläämpi. Itsellä samanlainen auto ja tutkailin alustavasti että millainen projekti on kun itsellekin palikat saapuu. Todennäköisesti joutuu pudottamaan koko alatukivarren pois paikaltaan, jonka jälkeen pitääkin tehdä sitten taas pyöränsuuntaus.
Itse voin suositella Viljasen korjaamoa, yhteystiedot googelilla. Pieni yhden miehen nyrkkipaja. Todella asiallinen palvelu, kaveri vastaa itse siitä mitä tekee.. ei tule yllätyksiä eikä tarvitse pelätä että tehdään sinnepäin. Itse laitatin tuolla Audiinin madalluksen todella edullisesti. Ei voi muuta kuin suositella.
Morjesta.
Eikös pyöränsuuntaus kannata tehdä joka tapauksessa alustanvaihdon jälkeen?
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”