Autona -01 1.8t(ary) leon, ja pitäisi saada auton piuhojen värit tietoon/ecun pinnit (kaasu, kierrokset, nopeus) virta ja maa löytyy ehkä jo omin avuin
Mun käsityksen mukaan homman pitäisi onnistua myös liittämällä ecun piuhoihin, ettei tarvitsisi purkaa johtosarjaa konehuoneesta, ja polkimilta.
Viisaammat korjatkoon, jos mutuilu meni väärin.
apexi avc-r leoniin
Valvoja: ffp jäsenet
http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1592464&page=1
Tuolla 1.8t ohjeet, jos jotain nyt sattuu kiinnostamaan.
Eipä vaan ollu mainittu, että mikähän auto kyseessä, ja millä moottorikoodilla.
Ei kaikissa ykskaseissa voi millään olla samat värit/pinnit, mutta mittaillaan ku ehditään.
Tuolla 1.8t ohjeet, jos jotain nyt sattuu kiinnostamaan.
Eipä vaan ollu mainittu, että mikähän auto kyseessä, ja millä moottorikoodilla.
Ei kaikissa ykskaseissa voi millään olla samat värit/pinnit, mutta mittaillaan ku ehditään.
Ei se apexi ahtojen vittuilua korjaa... sulla on muualla vikaa ja korjaa se oikea vika.
Vian "siirtäminen" on huonoin vaihtoehto.
No turboherra selventää, että minkä takia ei korjaa. Totta helvetissä se korjaa, jos sä pystyt manuaalisesti ne ahdot itse säätämään, eikö? Tähän vois heittää vielä vanhan sananlaskun : ite ku tekee saa semmosen ku haluu.
Ja tosta "oikeasta" viasta vag-com ei kerro mitään, mutta sähän voisit kertoa, että mikä se vika sitten on.
No turboherra selventää, että minkä takia ei korjaa. Totta helvetissä se korjaa, jos sä pystyt manuaalisesti ne ahdot itse säätämään, eikö?
Yrität selvästi vittuilla vapareille? :D
Kuitenkin jos autoon on laitettu ihan bolt-on tavaraa kiinni ja käyty karalalla säädättämässä niin pitäisi auton toimia myös sillei miten haluaa.
Jos ahdot putoilee niin luulisi vikaa olevan jossain. Eikä se vika korjaannu manuaalisesti säädettävillä ahdoilla.
Jopa vapari harrastaja ymmärtää sen :P
Oisit senki apexi rahan pistäny siihen JO luistavaan kytkimeen =)
Nonni, nyt on vehkeet kiinni.
Jeesataan nyt muitakin, jotka painii saman ongelman kanssa.
virran ja maan otin radion takaa, muut ottaa mistä haluaa.
kierrostieto --- 4 suuttimen ohuempi piuha (voi myös ottaa mittarin takaa, mutta näin päin näkee myös suuttimien aukioloajat).
kaasun asento ---- jalkatilasta anturilta valko/sininen johto
nopeus tieto ---- mittarin takaa sininen liitin, ja sieltä vihreä piuha.
Nyt ku oppis vielä käyttämään, ni kai se siitä lähtee toimimaan.
Niin, kyllä se nelivetokin sutii, kun ahdot karkaa vahingossa 1.88bar:iin.....
Jeesataan nyt muitakin, jotka painii saman ongelman kanssa.
virran ja maan otin radion takaa, muut ottaa mistä haluaa.
kierrostieto --- 4 suuttimen ohuempi piuha (voi myös ottaa mittarin takaa, mutta näin päin näkee myös suuttimien aukioloajat).
kaasun asento ---- jalkatilasta anturilta valko/sininen johto
nopeus tieto ---- mittarin takaa sininen liitin, ja sieltä vihreä piuha.
Nyt ku oppis vielä käyttämään, ni kai se siitä lähtee toimimaan.
Niin, kyllä se nelivetokin sutii, kun ahdot karkaa vahingossa 1.88bar:iin.....
kierrostieto --- 4 suuttimen ohuempi piuha (voi myös ottaa mittarin takaa, mutta näin päin näkee myös suuttimien aukioloajat).
kaasun asento ---- jalkatilasta anturilta valko/sininen johto
nopeus tieto ---- mittarin takaa sininen liitin, ja sieltä vihreä piuha
Eli rpm tiedon voi ottaa mittarin takaa sinisestä liittimestä, ja vihreä/ruskea piuha.
Nyt tosiaan toimii toi start duty valikkokin.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 33 vierailijaa