Mitenkä tuommoinen 4-Motion voimansiirto ottaa vastaan lastulla luvatun n. 160hv/350Nm voiman vai antautuuko?
Entä Tiptronic vielä lisänä em. pakettiin. Onko heikko lenkki "normaalissa" ajossa, joka sisältää välillä myös täyskaasukiihdytyksiä?
130 hp TDi + lastu + 4-Motion?
Valvoja: ffp jäsenet
Kestävyydestä en sano juuta enkä jaata kun ei ole kokemusta, mutta uteliaisuus heräsi tuosta 130hv TDI + 4motion + Tiptronicin lisäämisestä vielä siihen pakettin. Onko sellaisiakin paketteja saanut tehtaalta pihalle jossain vaiheessa? Vai oliko tässä kyse 130hv TDI + 4motion ja 130hv TDI + Tiptronic paketeista?
Mä en Torsenin ja Haldexin eroihin ole juuri perehtynyt, mutta kumpaa nyt Golfissa ja Borassa mahtaa olla.
Pieni lyhyt selvitys noiden eroista olisi myös tervetullut :)
Onko jompi kumpi tai molemmat ns. "ei jatkuvia" nelivetoja vaan kytkeytyy päälle tarvittaessa?
Esitin asian hieman epäselvästi, eli 130hp TDi:ssä joko 4-motion tai tiptronic.
Lähinnä tuosta 4-vedosta olis kiinnostusta, jos vaikka semmoiseen seuraavaksi sortuisi. Kun talvikin on lähellä ja silleen... :)
Pieni lyhyt selvitys noiden eroista olisi myös tervetullut :)
Onko jompi kumpi tai molemmat ns. "ei jatkuvia" nelivetoja vaan kytkeytyy päälle tarvittaessa?
Esitin asian hieman epäselvästi, eli 130hp TDi:ssä joko 4-motion tai tiptronic.
Lähinnä tuosta 4-vedosta olis kiinnostusta, jos vaikka semmoiseen seuraavaksi sortuisi. Kun talvikin on lähellä ja silleen... :)
-
- -
- Viestit: 82
- Liittynyt: 19.12.2004 18:01
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 74 vierailijaa