Otsikon mukaista lukkoperää oon ajatellu hitsailla tohon talvi/käyttöauto galanttiin. Mietin vaan että mitä "haittoja" on.
Eli kun ajaa kesällä kuivalla asfaltilla mutkiin niin kuuluuko hirveä kirskuna renkaista?
Toiseksi mieleen tuli, että jos talvella ajaa esim moottoritien liittymään joka olisi kohtuu loiva ja siihen voi ajaa kohtuullisen kovaa, niin onko perän lähtö lähes välttämätön vaikka ei kaasua painaisikaan?
Ja jos jollain on kokemuksia yms tosta amislukosta niin kertokaa...
Kemppi lukko
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 2556
- Liittynyt: 3.9.2005 13:59
nimenomaan :P toihan on kunnon voimapesä :P 55 kw :P
yksin ku ajaa niin tulee oikealta viivaa ja 2 kun on kyydissä niin 2 viivaa :P HUOM! Puhe on viivoista, eli todella kapeeta jälkee :D
Toi auto tuli ostettuu varastetun vr6 tilalle siks aikaa et se löytyy/saan rahat ja taidanpa ajaa talvenki. Tota kemppii mietin siks ku oon innostunu noita kumeja tuhlaa. Tässä viikon aikana menny 5 takakumii :P Kempin kanssa menis 2 kerralla :P
yksin ku ajaa niin tulee oikealta viivaa ja 2 kun on kyydissä niin 2 viivaa :P HUOM! Puhe on viivoista, eli todella kapeeta jälkee :D
Toi auto tuli ostettuu varastetun vr6 tilalle siks aikaa et se löytyy/saan rahat ja taidanpa ajaa talvenki. Tota kemppii mietin siks ku oon innostunu noita kumeja tuhlaa. Tässä viikon aikana menny 5 takakumii :P Kempin kanssa menis 2 kerralla :P
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 44 vierailijaa