90 vai 112 hv??

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

Jean S.
-
Viestit: 5
Liittynyt: 26.1.2006 17:28

90 vai 112 hv??

ViestiKirjoittaja Jean S. » 21.8.2006 9:04

Elikkäs mistä moisen eron tietää kun pitäs ostaa 1.8 vm.86 yläpään tiivistesarja.Kiitoksia auttajille.

H. Jormalainen
-
Viestit: 16030
Liittynyt: 23.7.2003 9:30
Viesti:

ViestiKirjoittaja H. Jormalainen » 21.8.2006 9:07

Monestako pisteestä polttoaine ruiskutetaan...

Tuomas
admin
Viestit: 6966
Liittynyt: 16.7.2003 18:09
Viesti:

ViestiKirjoittaja Tuomas » 21.8.2006 9:32

90hv on GU-moottori kaasarilla ( Golf CL )
112hv on EV-moottori K-jetronic ruiskulla ( Golf GTI )

Jean S.
-
Viestit: 5
Liittynyt: 26.1.2006 17:28

ViestiKirjoittaja Jean S. » 21.8.2006 9:50

Kiitos avusta!

MikaJ
-
Viestit: 4043
Liittynyt: 24.7.2003 18:09

ViestiKirjoittaja MikaJ » 21.8.2006 10:22

Synkrossa on vissiin ainoona 90hp nelipiste K-jetti kone?

Warmaster
-
Viestit: 1770
Liittynyt: 23.7.2003 9:13

ViestiKirjoittaja Warmaster » 21.8.2006 13:37

nuo k-jetit taitaa olla aina nelipisteruuttia.
Ja onhan synkroi myös 90hv kaasareinakin.

Petri R.
-
Viestit: 2532
Liittynyt: 23.7.2003 14:19

ViestiKirjoittaja Petri R. » 21.8.2006 21:25

Entä mites Country, eikös se ole joku 1.8i 8V 98hv tsjp.?

toniha
-
Viestit: 1385
Liittynyt: 25.7.2003 15:05

ViestiKirjoittaja toniha » 21.8.2006 22:02

^digifantti

90hv k-jetit on pikkuvenasia, matalapuristeisia ja löytyy lähinnä saastemaista. (USA) jne. eikä mitenkään erityisesti syncroissa...
Viimeksi muokannut toniha, 22.8.2006 10:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

MikaJ
-
Viestit: 4043
Liittynyt: 24.7.2003 18:09

ViestiKirjoittaja MikaJ » 21.8.2006 23:10

Kyllä niitä k-jettejä on muitakin kuin nelipisteitä, mutta jätetään pilkun nussiminen nyt sitten muualle. Muistelin vain että tuollainen 90hp k-jetti ei ole ollut mikään harvinaisuus euroopassakaan synkrooneissa, voin olla ihan väärässäkin.

GTgolf
-
Viestit: 205
Liittynyt: 21.5.2006 14:44

ViestiKirjoittaja GTgolf » 22.8.2006 10:13

paljonkos -89 Golf Gt:ssa, eli kaasari koneessa pitäis olla polleja jos CL:ssa on 90hv?

JanaR
-
Viestit: 95
Liittynyt: 1.6.2005 20:20

ViestiKirjoittaja JanaR » 22.8.2006 10:38

^90 myös GT:ssä

GTgolf
-
Viestit: 205
Liittynyt: 21.5.2006 14:44

ViestiKirjoittaja GTgolf » 22.8.2006 15:47

^ Gt:n moottorissa mitään eroa CL:n moottoriin?

-Onze-
-
Viestit: 583
Liittynyt: 21.4.2005 18:40

ViestiKirjoittaja -Onze- » 22.8.2006 16:18

eihän eroja pitäisi olla muussa ku sisustuksessa, eli Gt:ssä on kiekka mittarii ja ym. sellasta "hilpetöörii" verrattuna CL perusperus sisustukseen

GTI 2.0
-
Viestit: 419
Liittynyt: 18.8.2006 22:27

ViestiKirjoittaja GTI 2.0 » 22.8.2006 16:33

GT= varuste?

Tuomas
admin
Viestit: 6966
Liittynyt: 16.7.2003 18:09
Viesti:

ViestiKirjoittaja Tuomas » 22.8.2006 17:14

Copypasteen tähän omaa tekstiäni autowikistä: "Golf mk2 GT malli on GTI-varusteltu 90 hevosvoimainen 1,8-litrainen kaasarigolffi GU-moottorilla. Moottori on siis täysin sama kuin Golf 1,8 CL:ssä, mutta vaihdelaatikko on tiheämpi.

Koska GT:ssä on GTI:n varustelut, löytyy siitä mm. ajotietokone, urheiluistuimet (ei ilmeisesti aina), takakallistuksenvakain, jäähdytetyt etujarrut ja levyjarrut myös taka-akselista."

http://autowiki.fi/index.php/Volkswagen_Golf_mk2_GT

Mikhauta
-
Viestit: 3845
Liittynyt: 23.7.2003 10:18

ViestiKirjoittaja Mikhauta » 22.8.2006 17:21

Copypasteen tähän omaa tekstiäni autowikistä: "Golf mk2 GT malli on GTI-varusteltu 90 hevosvoimainen 1,8-litrainen kaasarigolffi GU-moottorilla. Moottori on siis täysin sama kuin Golf 1,8 CL:ssä, mutta vaihdelaatikko on tiheämpi.

Päteeköhän tuo myös kolmosen kohdalla ? Eli onko GT:ssä tiheämpi laatikko ?

GTgolf
-
Viestit: 205
Liittynyt: 21.5.2006 14:44

ViestiKirjoittaja GTgolf » 22.8.2006 17:55

no nyt selkis tuon GT:n merkitys =) thänks.


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 24 vierailijaa