Niin, nyt alkaa mennä hermo tuon kulkineen kalkatukseen! Luulin sitä aluksi nostajien mekkalaksi, ja niinpä vaihdoin ne.. No, kalkatus vaan jatkuu, ja tuntuu että se pahenee vaan koko ajan..:/
Nyt sitten on vihjailtu että joku männäntapeista olisi "leikannut kiinni" hiukan, ja mäntä yläkuolokohdassa käydessään kalahtaa sylinterin seinämään(?) En tiedä onko tuossa mitään perää, mutta olen alkanut itsekkin pikkuhiljaa uskoa tuohon.. Syy: joka kerran kun starttaa, öljynpaineen merkkivalo joko palaa hetken, tai sammuu käynnistettäessä, mutta vilahtaa hetken päästä.. Tuo alkoi viime talvena ja on jatkunut siitä asti.. Eikä tee tietenkään hyvää moottorin osille käydä huonolla öljynpaineella, edes vähää aikaa.. Joten siitä voisi johtua tuo mahd. leikkautuminen..
Niinpä ajattelinkin laittaa mosan osiin, ja viedä tarvittavat osat koneistamoon.. Kysymys kuuluukin, mihin? Katselin jo netistä mahdollisia paikkoja, ja kaikki mainostavat (tietysti) itseään alansa parhaiksi.. Nyt jos jollain olisi kokemusta jostakin erittäin hyvästä paikasta niin kuuntelen mielenkiinnolla! Muuta ei ole väliä kuin että olisi pääkaupunkiseudulla, ja mitä lähempänä Helsinkiä, sen parempi.. Koska ei ole toista autoa, niin ei viitsi hirveän kauas kuljetella noita osia.. Vaikka olisi joku autotallipaja, kunhan tekee varmasti hyvää jälkeä, ja takuulla varustettuna tietysti.. Kaikki kommentit huomioidaan!
Hyvä moottorikoneistamo pääkaupunkiseudulla?
Valvoja: ffp jäsenet
OK
Mitäs tuollainen koneistus sitten maksaa? Ajattelin että porauttais seuraavaan ylikokoon ja sitten tietty uudet männät ja männänrenkaat.. Poraus ja hoonaus tuskin maksaa kamalaia(?), hintaa kertyy varmaankin noista männistä.. Ja tietty viimeisen tarjouksen saa tapauskohtaisesti..
Mites sitten kannattaa toimia? Kone osiin ja sinne ihan atomeina, vai jonkinlaisina osakokonaisuuksina?
Mitäs tuollainen koneistus sitten maksaa? Ajattelin että porauttais seuraavaan ylikokoon ja sitten tietty uudet männät ja männänrenkaat.. Poraus ja hoonaus tuskin maksaa kamalaia(?), hintaa kertyy varmaankin noista männistä.. Ja tietty viimeisen tarjouksen saa tapauskohtaisesti..
Mites sitten kannattaa toimia? Kone osiin ja sinne ihan atomeina, vai jonkinlaisina osakokonaisuuksina?
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 33 vierailijaa