Auto 3b passat 1.8t AEB K04 ja ongelmana on ahtopaineen "aaltoilu" hieman reippaammassa kiihdytyksessä.
Rauhallisessa ajossa ongelmaa ei ole, eikä myöskään täys kiihdytyksessä.
Voimaa kyllä on (max ahdot n.1.5bar) ,mut sen "aaltoilu" kiihdytyksessä ei oikeen ole normaalia.
Mikä mahtaa aiheuttaa kyseistä aaltoilua?
ahdot seilaa kiihdytettäessä *ei seilaa enää*
Valvoja: ffp jäsenet
ahdot seilaa kiihdytettäessä *ei seilaa enää*
Viimeksi muokannut Trip, 16.8.2006 11:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
eilen kävin vw:llä vikakoodien luvussa ja yks koodi siellä oli:
nakutuksentunnistin signaali liian pieni-satunnainen vika - jotenkin noin se meni.
Just äsken kokeilin onko vuotoja painestamalla ahtoputket- ainoa mistä sihinä kävi oli koneen öljyntäyttökorkki.
tarttee seuraavaksi kokeilla vanhaa tod näk.ehjää n75 C-mallin venttiiliä josko se tuo muutosta.
nakutuksentunnistin signaali liian pieni-satunnainen vika - jotenkin noin se meni.
Just äsken kokeilin onko vuotoja painestamalla ahtoputket- ainoa mistä sihinä kävi oli koneen öljyntäyttökorkki.
tarttee seuraavaksi kokeilla vanhaa tod näk.ehjää n75 C-mallin venttiiliä josko se tuo muutosta.
Vikakoodin mukaan vois olla että jokin nakutusen tunnistimista reistailee. Ehdottasin Vag-Com käteen ja autolla ajamaan ja logittaa nakutustunnistiminen jänniitteen ja sitten sen mitta-arvon. Ahdot voi seilata hyvinki tän takia. Ecu luulee että nakuttaa ja pienentää ahtoja. Sitte seuraavassa tilanteessa ei nakutakaan ja sillon Ecu haluaa nostaa ahtoja.
Tosin en tiedä onko Passatissa silleen että jos nakuttaa niin diagnoosi valo vilkuttelee?
Tosin en tiedä onko Passatissa silleen että jos nakuttaa niin diagnoosi valo vilkuttelee?
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 25 vierailijaa