Nyt olisi moinen mööpeli tiedossa. Autossa apukuskin puolen pyöränlaakeri, iskunvaimennin ja joitain niveliä entisenä, eikä mennyt siksi kuulemma leimasta läpi.
Onko tässä audissa kalliit nuo keulan osat, ja käykö jostain volkkarista suoraan?
Auto tulossa siis tytölle, eli ei mihinkään poljetuskäyttöön:D
sitten kysyisin, että minkälainen tuo vero mahtaa olla tällaisessa, vaikka ei ehken ihan tänne topickiin kuulukaan :D
Mites noin muuten, autolla on ajettu 330 tkm ja ei kuulemma ruostetta ole. Onko noin muuten kannattava ostos ja saako olla koko aika tekemässä jotain?
Ideana siis perusluotettava auto pikkuajoon halvalla, ja joka olisi edes hiukka turvallisempi kuin joku hemmetin fx-corolla :)
Ja eikait se kulutus paljoa ole?
audi 80 1.8i -89 kysymystä
Valvoja: ffp jäsenet
Ei ne varaosat kalliita ole, iskarit on patruunatyyliset eli jousijalka on ontto johon patruuna vaihdetaan ja esim laatuiskari motonetissa noin 40e. Nivelet kannattaa ostaa laatuosaa, muuten ei kestä ja etupään puslat on kuulemma työläitä vaihtaa. Monihan väittää että audit ei ruostu mutta kyllä nekin ruostuu esim etulokasuojien kaaret,takapyörän kotelot kumitulppien ympäriltä, mutta eivät yhtä rapeita kun tuon ikäiset japsit. Tuohon ajomäärään kannattaa katsoa kannen kunto, jos pölläyttelee niin ohjurinkumit vaihtoon ja varmasti samalla myös ohjurit, kannattaa myös tarkistaa syylärin paisuntasäiliön toiminta mahdollisen kansivian takia, kuulemma harvinaista mutta omalla kohdalla on muutama vastaan tullut. Todella hyvä ja turvallinen käyttöauto, suosittelen. Kulutus oli meidän kaasarivehkeessä noin 8L seka ajossa, meillä oli siis tuollainen -88 audi 80 354tkm ajettu mutta se kolaroitiin ja meni lunastukseen, nyt on vento koska hyväkuntoista audia ei tahtonut löytyä. Audista jäi muuten sarja hyväkuntoiset michelin nastarenkaat joilla ehdittiin ajaa 4 päivää eli noin 50km huhtikuussa -06 ja ovat audin omilla aluvanteilla, löytyy myös 6kpl audin alkuperäistä 14" pölykapselia ja korjausopas.
Juu, pistetäämpä mieleen nuo jutut.
Onkohan tuo moottorina sama kun mitä käytettiin kakkoskoppa golfissa? Sellaista tullut jonkun verran rassattua.
Juu, eli tiedän suunilleen varautua, että mitä siitä kannattaa syynätä. Onkohan tuossa keulassa mitään volkkaria, vai onko se vain pelkästään kasikymppi audissa?
Puslat taitaa olla yhtä hyvä vaihtaa, kun mitä kakkoskori golfiinkin :D
Onkohan tuo moottorina sama kun mitä käytettiin kakkoskoppa golfissa? Sellaista tullut jonkun verran rassattua.
Juu, eli tiedän suunilleen varautua, että mitä siitä kannattaa syynätä. Onkohan tuossa keulassa mitään volkkaria, vai onko se vain pelkästään kasikymppi audissa?
Puslat taitaa olla yhtä hyvä vaihtaa, kun mitä kakkoskori golfiinkin :D
Kulutuksesta ei ole kukaan vielä sanonut mitään, meillä se on ollut vastaavalla 355 tkm ajetulla DZ-koneisella 7,1-7,5 l/100km normaalissa maaseudun työmatka-ajossa. 6,7 litraa taitaa olla pienin kulutus mihin on päästy, suurimmillaan 8,5 litraa.
Perusvarmaa tekniikkaa, eikä kori kuki ellei sinkki ole puhki. Kyllähän tuon ikäisessä autossa jotain pientä tahtoo olla tekemättä aina merkistä riippumatta, mutta mielestäni todella järkevä käyttöauto.
Perusvarmaa tekniikkaa, eikä kori kuki ellei sinkki ole puhki. Kyllähän tuon ikäisessä autossa jotain pientä tahtoo olla tekemättä aina merkistä riippumatta, mutta mielestäni todella järkevä käyttöauto.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa