omituisuuksia LADAssa
Valvoja: ffp jäsenet
omituisuuksia LADAssa
tuli ostettuu talvi"auto" passatin jäädessä osa-aika eläkkeelle talveksi.peltiä raotettuani katoin et mitäs helvataa ,putkessa lambda-anturi.eli mitä se säätää kun kuitenkin kaasaripeli kyseessä.tuskin putsarin alla kuitenkaan on pientä ryssää seosruuvia kääntelemässä.ei voi ymmärtää venäläisen ajatuksia.niin..löytyypä vielä kattikin samaisesta kikottimesta.ajatuksia ja villejä ideoita otettaisi vastaan millä saisi muutamat lisä hepat sergeihin halvalla kun on vaan maailman laiskin vekotin eikä alunperin ajatus ollut kun ajella talvi töihin.
tossa hieman tietoa lisää tousta virityksestä: http://www.ladakerho.fi/info/muut/moottorit.htm#005
juu niitähä o kaasarikattia aika paljo, ja sit sitä "sähköstä" misä on 2 suutinta, tyhjäkäynti ja pääsuutin, sen enempää ei sit sähköö ookkaan :D hanurista noi vehkeet mun mielestä, töis ollu(onneks häipyny) ladan merkkihuolto :D ja suutinki o-renkaalla ja ihan kierteellä kiinni ja kun käännät hiukan niin säädöt pielessä, outoja viritelmiä, sit seosruuvvi viä tietty erikseen, onneks uusimmat on kunnon ruiskuja =) lada 110 GTI :ssä on muuten ooppelin X20XE kone, viiminenkin luotettavuus.... ladasta meni ;)
[OFFTOPIC]
Taitaa se konetyyppi kuitenkin olla C20XE (Ellei veli venäläinen ole uudistanut päästöluokitusta uudelleen ja ko. moottorilla olevia ladoja ei saa suomeen rekisteröityä). Luottoa tai ei, mutta ko. koneella varustetuilla autoilla piestään edelleenkin mennen tullen vw:n vastaavan kokoisella koneella olevia autoja rallipoluilla.
Taitaa se konetyyppi kuitenkin olla C20XE (Ellei veli venäläinen ole uudistanut päästöluokitusta uudelleen ja ko. moottorilla olevia ladoja ei saa suomeen rekisteröityä). Luottoa tai ei, mutta ko. koneella varustetuilla autoilla piestään edelleenkin mennen tullen vw:n vastaavan kokoisella koneella olevia autoja rallipoluilla.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 28 vierailijaa