omituisuuksia LADAssa

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

kaistapää
-
Viestit: 242
Liittynyt: 18.3.2006 13:52

omituisuuksia LADAssa

ViestiKirjoittaja kaistapää » 4.8.2006 18:30

tuli ostettuu talvi"auto" passatin jäädessä osa-aika eläkkeelle talveksi.peltiä raotettuani katoin et mitäs helvataa ,putkessa lambda-anturi.eli mitä se säätää kun kuitenkin kaasaripeli kyseessä.tuskin putsarin alla kuitenkaan on pientä ryssää seosruuvia kääntelemässä.ei voi ymmärtää venäläisen ajatuksia.niin..löytyypä vielä kattikin samaisesta kikottimesta.ajatuksia ja villejä ideoita otettaisi vastaan millä saisi muutamat lisä hepat sergeihin halvalla kun on vaan maailman laiskin vekotin eikä alunperin ajatus ollut kun ajella talvi töihin.

Anagonda
-
Viestit: 2029
Liittynyt: 23.7.2003 8:18

ViestiKirjoittaja Anagonda » 4.8.2006 18:37

Eikös lada mene kestopäälysteisellä, suoralla, myötätuulisella tiellä 18s 0-100km/h? :)

Ettei toi olis joku yksipisteruisku rakennelma. Ladoista mitään tiedä, mutta muistelisin että kaverilla olis tollanen joskus ollut missä oli katti ja lambda.

vwfani
-
Viestit: 124
Liittynyt: 4.7.2004 19:47

ViestiKirjoittaja vwfani » 4.8.2006 18:43

Eikös ne ole maahantuojan lisukkeita?

SS
-
Viestit: 8737
Liittynyt: 28.7.2003 11:08

ViestiKirjoittaja SS » 4.8.2006 18:47

<-- Hö, onhan tuossakin kaasari, lambda ja katti. Kyllä sitä kaasariakin voi sähköisesti säätää :)

Siinä Ladassa saattaa olla myös 1-pisteruisku, joka pikavilkaisulla näyttää kaasarilta.

kaistapää
-
Viestit: 242
Liittynyt: 18.3.2006 13:52

ViestiKirjoittaja kaistapää » 4.8.2006 18:50

kyllähän se perinteinen kaks kurkkuinen on. sähköllä siinä ei oo muuta kun sammutin/jälkikäynnin esto venttiili.

kris-se
-
Viestit: 18
Liittynyt: 24.1.2005 14:46

ViestiKirjoittaja kris-se » 4.8.2006 19:42

tossa hieman tietoa lisää tousta virityksestä: http://www.ladakerho.fi/info/muut/moottorit.htm#005

TerZi1982
-
Viestit: 1631
Liittynyt: 1.3.2004 0:17
Viesti:

ViestiKirjoittaja TerZi1982 » 5.8.2006 0:31

juu niitähä o kaasarikattia aika paljo, ja sit sitä "sähköstä" misä on 2 suutinta, tyhjäkäynti ja pääsuutin, sen enempää ei sit sähköö ookkaan :D hanurista noi vehkeet mun mielestä, töis ollu(onneks häipyny) ladan merkkihuolto :D ja suutinki o-renkaalla ja ihan kierteellä kiinni ja kun käännät hiukan niin säädöt pielessä, outoja viritelmiä, sit seosruuvvi viä tietty erikseen, onneks uusimmat on kunnon ruiskuja =) lada 110 GTI :ssä on muuten ooppelin X20XE kone, viiminenkin luotettavuus.... ladasta meni ;)

pkh
-
Viestit: 44
Liittynyt: 8.9.2003 20:39

ViestiKirjoittaja pkh » 5.8.2006 9:00

[OFFTOPIC]
Taitaa se konetyyppi kuitenkin olla C20XE (Ellei veli venäläinen ole uudistanut päästöluokitusta uudelleen ja ko. moottorilla olevia ladoja ei saa suomeen rekisteröityä). Luottoa tai ei, mutta ko. koneella varustetuilla autoilla piestään edelleenkin mennen tullen vw:n vastaavan kokoisella koneella olevia autoja rallipoluilla.

TerZi1982
-
Viestit: 1631
Liittynyt: 1.3.2004 0:17
Viesti:

ViestiKirjoittaja TerZi1982 » 5.8.2006 9:03

voi muuten olla... en mee siitä tyypistä takuusee, se 150 heppanen 2.0 16v kummiskin, eikös toi oo juur ooppelin paras moottori =)

pkh
-
Viestit: 44
Liittynyt: 8.9.2003 20:39

ViestiKirjoittaja pkh » 5.8.2006 9:23

Paras moottori ehdottomasti, tullut myyntiin muistaakseni 1988 ;)


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 28 vierailijaa