Säädimpä siinä hiukan käsijarrua (ei mitää apua, huomenna rummut irti). Siinä yhden kerran kun vetäsin kahvaa ylös, nappi pomppas reippaasti ulospäin, ei kuitenkaan irti asti. Nyt kahvaa nostaessa ei enää tunnu hampaita, ja nappikin on melko tunnoton. Joku osa sieltä sisältä vissiin irtosi, mutta enpä ainakaan taskulampun valossa mitään kivaa löytänyt.
Onko korjaus mahdollinen vai tarviiko hakea uusi kahva (saako sitäkään vaihdettua, oli jollain niitin tapasella kii)?
Ja autohan on -88 jetta
Käsijarrukahva hajos (J2)
Valvoja: ffp jäsenet
Käsijarrun kiinnityspiste ainakin muuttui jossain vaiheessa, joten kiinnytystapakin voi olla eri.
Mutta näin se on mulla kiinni(-86). Revit sen kahvan ympärillä olevan muovin irti, lähtee kun vähän levittää ja nostaa. Tämän jälkeen muistaakseni suoraan näkee sen kiinnitysakselin (tai sitten pitää vähän raottaa lattiamattoa?). Siinä on toisella puolella sellanen "klipsi", metallilevy, minkä väännät pois paikoiltaan. Tämän jälkeen saat sen kahvaa paikallaan pitävän akselin vedettyä pois.
Se itse mekanismi ei ole monimutkanen, mutta en nyt ulkoa muista miten päin ne tulee. Kuitenkin kerran sen joutunut kasaamaan ilman että ensin ehdin tutkimaan miten se oli.
Mutta näin se on mulla kiinni(-86). Revit sen kahvan ympärillä olevan muovin irti, lähtee kun vähän levittää ja nostaa. Tämän jälkeen muistaakseni suoraan näkee sen kiinnitysakselin (tai sitten pitää vähän raottaa lattiamattoa?). Siinä on toisella puolella sellanen "klipsi", metallilevy, minkä väännät pois paikoiltaan. Tämän jälkeen saat sen kahvaa paikallaan pitävän akselin vedettyä pois.
Se itse mekanismi ei ole monimutkanen, mutta en nyt ulkoa muista miten päin ne tulee. Kuitenkin kerran sen joutunut kasaamaan ilman että ensin ehdin tutkimaan miten se oli.
-
- -
- Viestit: 494
- Liittynyt: 2.7.2004 3:59
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 50 vierailijaa