Vaihdelaatikkoasiaa

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

Ronska
-
Viestit: 11
Liittynyt: 9.5.2005 13:16

Vaihdelaatikkoasiaa

ViestiKirjoittaja Ronska » 23.7.2006 23:26

Tuli sitten passatin laatikon kylkeen reikä.
Sisempi vetari mäjähti irti ajossa ja löi reiän lootaan,
sain kuitenkin vetarin takaisin kiinni neljällä pultilla (kaksi oli katkennut, loput vissiin vaan löystyneet auki) ja pääsin nilkuttamaan kotiin.

Periaatteessahan reiän voisi kai hitsata tigillä umpeen mutta laatikosta irronnut palanen lienee tipahtanut sinne sisään,
tai ei sitä ainakaan maassa näkynyt ;)
Reikä on halkaisijaltaan noin 4cm.

Potilas on -89 passat GT 16v, mitkä laatikot sopivat autoon jos sitä enää jaksaa korjata.

Zemial
-
Viestit: 1561
Liittynyt: 23.7.2003 19:53

ViestiKirjoittaja Zemial » 24.7.2006 8:32

paskateissahan taitaa kaikissa olla välityksiä lukuunottamatta ihan identtiset 02a lootat kaikissa konevaihtoehdoissa (4-sylinterisissä), näissä umpinokkaisissa siis... eli lootan löytäminen on aika helppoa.

Ronska
-
Viestit: 11
Liittynyt: 9.5.2005 13:16

ViestiKirjoittaja Ronska » 24.7.2006 11:49

Motonetin katalogi ainakin antaa kahdella eri halkaisijalla olevaa sisempää vetaria,
suurempaa tuolle 16v-koneelle.

Liekkö sitten laatikosta tuleva laippa kuitenkin samanlainen, vai onko kokoeroja siinäkin?

Zemial
-
Viestit: 1561
Liittynyt: 23.7.2003 19:53

ViestiKirjoittaja Zemial » 24.7.2006 12:37

laipathan saa vaihdettua vanhasta


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 23 vierailijaa