Kaksioviseen kolmoskopan (GTI 2.0 16V, 1996) golffiin pitäisi saada vähän jämäkämpi alusta. Ajattelin tulla vanhoilla iskareilla toimeen, mitä madallusjousia suosittelette? Madallusta saisi tulla maks. 30mm. Vai onnistuuko tämä ylipäänsä?
Myös pakoputkisto menee vaihtoon, löytyykö suosituksia?[/b][/i]
GTI:n madallusjouset ja putkisto
Valvoja: ffp jäsenet
Kyl varmaan jotkut 30-40mm madaltavat jouset jostain löytyy. Ota puhelin käteen ja soittele vaikka noi linkeistä löytyvät yhteiskumppanit läpi. Tuollaisella madalluksella käy vakioiskaritkin, tosin kannattaa huomioida, että se gti on sitten vakiona jotain 20mm cl/gl:ää matalampi, eli muista tarkistaa ilmoitetaanko jousien madallus cl/gl:n korkeudesta ja ota se huomioon.
Pakoputkistoksi suosittelen ihan originaaliputkistoa tai jotain vastaavaa tarvikerimpulaa. Jos haluat lisää mörinää niin osta Marteliuksen tai Supersprintin putkisto. Itsellä tuollainen: http://fishtrap.no-ip.com/golf3/index.php?id=16
Pakoputkistoksi suosittelen ihan originaaliputkistoa tai jotain vastaavaa tarvikerimpulaa. Jos haluat lisää mörinää niin osta Marteliuksen tai Supersprintin putkisto. Itsellä tuollainen: http://fishtrap.no-ip.com/golf3/index.php?id=16
Itse ostin viime keväänä KW:n 40mm tiputtavat jouset ja auto tippu n. 30mm. Itse olen ollut vietereihin erittäin tyytyväinen, mutta nyt on kyllä hommauksen alla pikkusen paremmat iskarit mehujen tullessa vanhoista pihalle.
Voisinkin kysyä samalla, että onko kellään kokemusta sachin 2-putki kaasuiskareista?? Tekeekö niillä mitään??
Voisinkin kysyä samalla, että onko kellään kokemusta sachin 2-putki kaasuiskareista?? Tekeekö niillä mitään??
Kokemuksia Simonsin putkista?
Yksi vaihtoehto putkeksi voisi olla Simonsin Sport. http://www.simons.se/Katalog/VW/VW-09.htm
Tehoja putki antaa mitä antaa, mutta pysyykö mörinät lähelläkään vakioputkea?
Huonoja kokemuksia Sebringin sinkkiämpäristä... Kauppareissun jälkeen tinnittää puoli tuntia.. :)
Tehoja putki antaa mitä antaa, mutta pysyykö mörinät lähelläkään vakioputkea?
Huonoja kokemuksia Sebringin sinkkiämpäristä... Kauppareissun jälkeen tinnittää puoli tuntia.. :)
Ilipo: tekee niillä, on ne paljon napakammat kun perus iskarit.. itellä sellaset takana (Sasch Advantage), edessä on Boge:n vastaavat tuplakaasut.. hyvin pysyy tiessä..
Aces High: itellä Simons putkisto katilta taakseppäin, antaa vähän paremman soundin kuin vakiorööri, muttei mitää teinimörinöitä.. tehopuoleen en kommentoi.. mutta voin suositella.. =)
Aces High: itellä Simons putkisto katilta taakseppäin, antaa vähän paremman soundin kuin vakiorööri, muttei mitää teinimörinöitä.. tehopuoleen en kommentoi.. mutta voin suositella.. =)
Voit kyllä ajaa nuo vakioiskarit loppuun noilla jousilla ja ostaa myöhemmin jotkut paremmat sportti-iskarit. Varsinkin jos asennukset onnistuu omasta takaa, ettei tarvi laitattaa muualla. Eibachit on kyllä kannattava ostos mikäli haluaa madaltaa autoaan tekemättä siitä rata-autoa eli hyvältä paketilta kuulostaa vaihdat sitten iskarit samalla tai myöhemmin.
Tilasin Eibach Pro-Kit jouset Saksasta ja hintaa tuli kokonaiset 152 euroa eli ei nämäkään ylitsepääsemättömän hintaset ole. 30mm madallus on laskettu perusgolffin korkeudesta eli GTI madaltuu tod. näk. 10mm. Ajotuntuma tosin muuttunee aika lailla, ainakin tämä ominaisuus olis hakusessa. Katotaan miten käy. Mistä kohtaa vakioiskarit alkaa ensimmäisenä hajoamaan jos niitä joutuu jatkossa aina välillä tutkailemaan? Voiko hajota ihan kertaosumasta ja matkanteko jää siihen?
Epäilen ettei iskarit kovin kauaa kestä noilla jousilla kun kuitenkin jo ajettu 115tkm ennestään. Omasta autosta rupes iskarit vuotamaan vähän päälle 100tkm.
Eiköhän ne iskarit alkaa sit joskus vuotamaan eli kyl sitä matkaa pystyy jatkamaan, mut mitään kisaa ei kannata ruveta ottamaan, ainakaan mutkaisella tiellä :)
Eiköhän ne iskarit alkaa sit joskus vuotamaan eli kyl sitä matkaa pystyy jatkamaan, mut mitään kisaa ei kannata ruveta ottamaan, ainakaan mutkaisella tiellä :)
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 33 vierailijaa