vm.90 Audi 80 2.0E ruiskusta..
Valvoja: ffp jäsenet
vm.90 Audi 80 2.0E ruiskusta..
Ihan jos joku vois vähän valistaa, olis tuollainen vm.2.0E Audi 80 tiedos ja kiinnostaa et onko tuollainen ykspisteruisku toimiva härpäke, mitä tyyppivikoja niis on?Ja onko nuita typ.89 perus ruisku malleja varustettu myös nelipisteruiskulla?
Alipainevuotoja, joista kyllä selviää vaihtamalla letkut uusiin. Ruiskun rungon ja imusarjan välissä oleva kumilaippa on kulutustavaraa, vanhetessaan hapertuu ja ratkeaa > vuotoa ja huonoa käyntiä. Kaasuläppäpotentiometrejä näistä on myös hajonnut, mutta en osaa sanoa onko se varsinainen tyyppivika. Bensanpaineensäädin kerää helposti vettä, talvella ongelmia (käy rikkaalla kylmänä), tästä ongelmasta on ffp-foorumillakin ollut juttua.
Muuten kestävää perustekniikkaa, näitä Boschin MonoMotronicceja ja sen edeltäjiä MonoJetronicceja on eurooppalaisissa autoissa käytetty melkein joka merkissä. Hyvä polttoainetalous ja yksinkertainen rakenne, mutta viripotentiaalia ei oikein ole jos sitä haluaa.
Muuten kestävää perustekniikkaa, näitä Boschin MonoMotronicceja ja sen edeltäjiä MonoJetronicceja on eurooppalaisissa autoissa käytetty melkein joka merkissä. Hyvä polttoainetalous ja yksinkertainen rakenne, mutta viripotentiaalia ei oikein ole jos sitä haluaa.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 24 vierailijaa